فرزاد مقدم

فرزاد مقدم

دکتر فرزاد مقدم متولد سال 1350، مدیرعامل گروه مشاوره برندینگ «برندسازان ایران»، متولد آبان ۱۳۵۰ در تهران است. وی دوره ی دبیرستان خود را در مدرسه ایران- سوئیس به عنوان شاگرد ممتاز رشته ی ریاضی به پایان رساند و در سن هفده سالگی تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته کامپیوتر (گرایش سخت افزار) در دانشگاه علم و صنعت، آغاز کرد.
پس از پایان تحصیلات دانشگاهی، در حوزه های مختلف مرتبط با کامپیوتر، به امور بازاریابی، فروش و تبلیغات پرداخت. در نهایت، تصمیم به ادامه تحصیل در رشته ی تبلیغات گرفت که در آن زمان (و البته هنوز هم) در ایران وجود نداشت. بنابراین برای تحصیلات تکمیلی، راهی ترکیه شد و حدود یازده سال به کار و تحصیل در حوزه های مختلف تبلیغات و گردشگری پرداخت.
فرزاد مقدم در اوایل دهه ۹۰، برای انجام چند پروژه ی برندسازی در حوزه گردشگری و هوانوردی به ایران بازگشت و ماندگار شد. پس از بازگشت به ایران، علاوه بر همکاری در پروژه های مختلف برندسازی و تبلیغات، در دانشگاه های مختلف به تکمیل دانش خود پرداخت. وی همچنین در رشته های تبلیغات، گردشگری و کارآفرینی دارای مدارک تحصیلی معتبر می باشد.
در این دوره او، به تالیف و ترجمه چندین کتاب پرداخت که هرکدام از کتاب ها، با توجه به کسب تجارب ذی قیمت در پروژه های مختلف، دارای اطلاعات بسیار مفیدی برای مخاطبین می باشد.
دغدغه اصلی ایشان، گسترش برندسازی اصولی و علمی در کشور می باشد که نتیجه آن، شرکت در ده ها سمینار، همایش و دوره های آموزشی مختلف بوده است.

کتاب های فرزاد مقدم

تبلیغات خلاق


بازاریابی گردشگری


بازاریابی خدمات