آلیسون جولی

آلیسون جولی

آلیسون جولی متولد 1965 در مونترال، کانادا به دنیا آمد و در دشت‌های کانادا بزرگ شد. او ابتدا قبل از اینکه یک دانشگاهی شود، انگلیسی را در مدارس تدریس می کرد. حوزه تحقیق او جنسیت و آموزش است. او استاد و رئیس آموزش در TWU است. او استاد آموزش در دانشگاه فریزر ولی، در بریتیش کلمبیا، کانادا است. او در سراسر جهان در رشته خود سخنرانی کرده است و بسیاری از نشریات آکادمیک را در زمینه زبان شناسی و آموزش فمینیستی نوشته و ویرایش کرده است.
جولی  از دانشگاه آلبرتا با مدرک لیسانس در آموزش بین فرهنگی فارغ التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته آموزش در دانشگاه سیمون فریزر دریافت کرد. او تحصیلات آکادمیک خود را در لندن، انگلستان، در موسسه روهمپتون ادامه داد و مدرک دکترای خود را در آموزش و پرورش گرفت. او همچنین در دانشگاه اتاوا (زبان شناسی) و دانشگاه بریتیش کلمبیا (آموزش بزرگسالان) تحصیل کرده است.

او به عنوان رئیس انجمن کانادایی برای مطالعات زنان و جنسیت و Recherches Féministes (WGSRF) خدمت کرده است. در سال 2016، او جایزه معتبر 3M Teaching Fellowship را به دلیل تعالی تدریس در آموزش عالی دریافت کرد. او در حال حاضر در ونکوور کانادا زندگی می کند.

کتاب های آلیسون جولی

بی پرده