کتاب تاج الملوک

Taj Al-Muluk
کد کتاب : 55895
شابک : 978-0000028594
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 677
سال انتشار شمسی : 1380
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب تاج الملوک اثر اسماعیل جمشیدی

این اثر، یکی از بهترین کتاب هایی است که بیان کننده خاطرات و تمام اتفاقاتی است که در دوران ( رضاشاه و محمدرضا شاه ) افتاده است. این کتاب در بردارنده داستان های بسیار زیادی است که می تواند شما را مشتاق خواندن کند.
در این کتاب شما با داستان زندگی همسر رضا شاه و چگونگی ازدواج آن ها، مسائل شخصی بین رضا شاه و همسرش ( تاج الملوک ) رابطه با فرزندانش و… آشنا خواهید شد.
این کتاب در مورد زنی است که در به قدرت رسیدن رضاخان به سلطنت ظاهرا هیچ نقش کلیدی ندارد، اما در شرح مرحله به مرحله زندگی او و میرپنج رضا خواهیم دید که چگونه دست پنهان او انگیزه حرکت و جهش به سوی بالاترین قدرت ها می شود و شوهر را به سوی سرنوشتی مهیج و تاریخی سوق می دهد و...

کتاب تاج الملوک

اسماعیل جمشیدی
اسماعیل جمشیدی (زاده ۱۲ بهمن سال ۱۳۲۲ در آمل) نویسنده و روزنامه‌نگار ایرانی است. او بیش از ۲۵ کتاب منتشر کرده‌است و بسیاری از گزارش‌های ویژه او به‌صورت کتاب منتشر شده‌است. او بارها وظیفه دبیر سرویس، مدیر تحریریه روزنامه و سردبیر مجله‌های اجتماعی و ادبی را بر عهده داشت. در حال حاضر سردبیر مجله کتابستان است. از کتاب‌های او می‌توان به عکس‌های دونفره اشاره کرد که گزارش و مصاحبه با صاحب‌نظران و افراد مختلف است.