بازی کارتی دو خان

The two master
کد محصول : 67561
زودترین زمان ارسال : ---
ابعاد : 4*12*15
زبان بازی : فارسی
درجه دشواری : متوسط
زمان تقریبی : 5تا20 دقیقه

معرفی بازی کارتی دو خان

بازی دو خان یه بازیه کاملا ایرانیه که توسط اشکان جواهری طراحی شده.

فضای بازی توی یه کاروانسرای قدیمیه،قصه و ماجرای بازی از این قراره که پادشاه سرزمینی دور سالهای آخر زندگیشه و به دنبال جانشینی شایسته.این سرزمین دو خان داره؛خان شمال و خان جنوب.به دعوت پادشاه این دو خان قراره به قصر برن تا یکیشون برای جانشینی انتخاب بشه.در راه هر دو به یک کاروانسرا میرسن تا شب رو اونجا سپری کنن؛منتها بی خبر از وجود همدیگن و حتی همدیگرو نمیشناسن.نیمه های شب فردی ناشناس میاد و به این دو خان میگه که دیگری در صدد کشتن اونه؛حالا هر دو به تکاپو افتادن که از خودشون دفاع کنن و بتونن زودتر برای قتل اقدام کنن.

هر کدوم یه قاتل توی افرادشون دارن،همه اعضا همدیگه رو نمیشناسن و هر کدوم یکی از هم گروهی هاشو میشناسه.پس باید تلاش کنن سریع تر از اون گروه هم تیمی هاشونو پیدا کنن و خان مقابل رو شناسایی کنن و به قاتل کمک کنن.

زمان بازی 10 دقیقس؛تا قبل از اون قاتل ها فرصت دارن خان رو شناسایی کنن،در صورتی که حدسشون درست باشه گروهشون میبره و اگه اشتباه حدس بزنن گروه مقابل برنده میشه.

اگه زمان تموم بشه و هیچ گروهی حدس نزنه کارت های انتخاب عدد و گروه تعیین میکنه کدوم بازیکن حدس بزنه.

محتویات بازی: کارت درجه 15 عدد، کارت نقش 6 عدد، کارت نقش پوچ 13 عدد، کارت انتخاب درجه 6 عدد، کارت انتخاب گروه 4 عدد،راهنمای بازی.

بازی کارتی دو خان