کتاب راهنمای فرزندپروری در خانواده تک سرپرست

Single Parenting That Works
  • 75,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: رشد رشد
    نویسنده:
کد کتاب : 75063
مترجم :
شابک : 978-6229866801
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 424
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب راهنمای فرزندپروری در خانواده تک سرپرست اثر کوین لمان

طی سال های اخیر در حوزه فرزندپروری نوآوری هایی از جوامع غربی آغاز شده و به تدریج به بیشتر جوامع دنیا رخنه کرده است. یکی از این پدیده ها، میل به استقلال در والدینی که به هر دلیل همسر خود را از دست می دهند و وظایف خطیر فرزندپروری را با تمام مشکلاتش شخصا به عهده می گیرند.
نویسنده در کتاب «راهنمای فرزندپروری در خانواده تک سرپرست» وظایف و دشواری های زندگی یک والد تک سرپرست و رابطه او با فرزندانش را مورد بحث قرار می دهد. موردی که از نظر فرهنگ ما غریب به نظر می آید - ولی وجود دارد - وضعیت زنان و مردانی است که خارج از رویه رسمی ازدواج، با هم زندگی می کنند - این روش به دلیل سفید ماندن شناسنامه، در ایران به ازدواج سفید مشهور شده است- و ناخواسته صاحب فرزند می شوند.
علاوه بر موارد فوق، مسائلی مانند مرگ یکی از والدین و چگونگی رفتار والد دیگر با فرزندان، و درباره نحوه کنار آمدن با این مصیبت، بحث شده است. همچنین، به ازدواج مجدد تک سرپرست های خانوار پرداخته شده و راهکارهایی در مورد ازدواجی که حداقل فشار را به فرزند والد تک سرپرست وارد می آورد، ارائه شده است.
در ضمن، رابطه همسر جدید و فرزندانش با فرزندان شما، مورد بحث قرار گرفته است.

کتاب راهنمای فرزندپروری در خانواده تک سرپرست

کوین لمان
دکتر کوین لمن متولد 1 سپتامبر 1943 ، روانشناس ، شخصیت رادیویی و تلویزیونی ، مربی ، گوینده و نویسنده بیش از 45 کتاب در زمینه والدین ، ​​ازدواج و زندگی خانوادگی ، در سطح بین المللی شناخته شده است و با روانشناسی و شوخ طبعی خود ، مخاطبان را در سراسر جهان تدریس و سرگرم کرده است.
دسته بندی های کتاب راهنمای فرزندپروری در خانواده تک سرپرست