کتاب گلادیاتور شکست ناپذیر‮‏‫

Invincible gladiator
جادوی اثر مرکب: قوانین موفقیت و ثروت آفرینی به سبک R.J.B
کد کتاب : 93135
شابک : 978-6225816145
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 462
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب گلادیاتور شکست ناپذیر‮‏‫ اثر ابراهیم رجبی کویخی

مجموعه حاضر حاصل ۲۴ سال تحقیق و کسب تجربه‌های نظری و عمل‌گرایانهٔ فراز رجبی است که چهارده سال زمان برد تا دوازده مجموعه از آثار قوانین جادوی اثر مکتوب R.J.B را با تمرکز بالا و با عبور از همهٔ بحران‌ها و مشقت‌های فراوان به پایان برساند. مجموعه کتاب‌های قوانین دوازده‌جلدی از آثار جادوی اثر مکتوب قوانین موفقیت R.J.B که با عنوان‌های: مغز متفکر، اسطوره، نابغهٔ اقتصادی، گلادیاتور شکست‌ناپذیر، پروفسور دیوانه، شطرنج‌باز، ساختارشکن، دانشمند، جادوگر، توقف‌ناپذیر، نابغهٔ فروش، و سه اثر جدید دیگر با عناوین: اعجوبهٔ قرن اکنون، شجاع دل، جنگجوی ابدی نام‌گذاری شده‌اند.
او در همهٔ دوازده جلد از مجموعه آثار جادوی اثر مکتوب قوانین موفقیت R.J.B همهٔ زیر ساختارهای موفقیت را برایتان توضیح داده است. او معتقد است: «هیچ‌کس بدون یادگیری اصولی به‌صورت غیر عمل‌گرایانه موفقیت‌های واقعی را لمس نمی‌کند مگر آنکه با اصول بدون زیر ساختار دار زورکی و یا بنا به هر دلیلی به اوج برود اما به یقین در اوج باقی نمی‌ماند و آنگاه سرسختانه و به‌طور مرگبار دیر یا زود به طرز وحشتناکی سقوط می‌کند.»

کتاب گلادیاتور شکست ناپذیر‮‏‫

ابراهیم رجبی کویخی
ابراهیم رجبی کویخی نویستده ایرانی متولد۱۳۶۳ است.ابراهیم یا فراز رجبی سال‌ها با فقر و مشکلات دست و پنجه نرم نمود. او از سن ده سالگی در مشاغلی مانند دست‌فروشی، روزنامه‌فروشی، ساندویچ‌فروشی و... در شهرها و محله‌ها کسب درآمد می‌کرد. اما در نهایت با تلاش فراوان توانست موفقیت‌های بزرگی به دست آورد.ابراهیم رجبی با تلاش و کار فراوان در سنین خردسالی و نوجوانی و با وجود داستان‌های پرفراز و نشیب زندگی‌اش تجارب بسیاری به دست آورد و توانست زندگی‌اش را به م...