کتاب چراغی زیر شیروانی

A Light in the Attic
کد کتاب : 1281
مترجم :
شابک : 978-964-6965-76-8
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 1981
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

جزو لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز

دو زبانه

معرفی کتاب چراغی زیر شیروانی اثر شل سیلوراستاین

کتاب چراغی زیر شیروانی، اثری نوشته ی شل سیلوراستاین است که نخستین بار در سال 1981 منتشر شد. این کتاب با شخصیت های دوست داشتنی و اشعاری فوق العاده خنده دار و در عین حال پرمعنی، مجموعه ای است که مخاطبین، بدون تردید بارها و بارها به سراغش خواهند رفت. در این کتاب با کاراکترهای جذاب و عجیبی رو به رو می شوید و می فهمید چه اتفاقی می افتد اگر کسی زانویتان را بدزدد، اگر اسیر یک غول شوید، اگر یک کوه خر و پف کند و اگر به تن یک شتر، لباس بپوشانند. شل سیلوراستاین با این کتاب، همه ی مخاطبین را به این اتاق زیر شیروانی دوست داشتنی دعوت می کند. به این اتاق بیایید و بگذارید چراغ زیر شیروانی، شما را با خود به سفری هیجان انگیز و به یاد ماندنی ببرد.

کتاب چراغی زیر شیروانی

شل سیلوراستاین
شل سیلوراستاین با نام کامل شلدون آلن سیلوراستاین، زاده ی 25 سپتامبر 1930 و درگذشته ی 10 می 1999، شاعر، نویسنده، کاریکاتوریست و خواننده ی آمریکایی بود.سیلوراستاین یک دختر و یک پسر داشت. دخترش شوشانا در 11 سالگی از دنیا رفت و تنها پسرش ماتیو در هنگام فوت پدر 12 ساله بود. او هرگز نمی خواست که برای بچه ها بنویسد و با اصرار یکی از دوستانش که نویسنده ی کودک بود به جهان ادبیات کودک وارد شد و سبکی جدید و منحصر به فرد را بنیان نهاد. سیلوراستاین اگرچه به عنوان شاعر و نویسنده ی کودک شناخته می شود، اما آ...
نکوداشت های کتاب چراغی زیر شیروانی
A favorite of Shel Silverstein fans young and old.
یکی از کتاب های مورد علاقه ی طرفداران کودک و بزرگسال شل سیلوراستاین.
Barnes & Noble

A wondrous book of poems and drawings.
کتابی شگفت انگیز از شعر و نقاشی.
Goodreads

Remarkable.
شایان توجه.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب چراغی زیر شیروانی (لذت متن)
خانه تاریک است و پرده ها کشیده اند / اما چراغی زیر شیروانی روشن است / من می دانم آن چیست / شوقی است که بی تاب سوسو می زند / حتی می توانم آن را از بیرون ببینم و می دانم / که تو آن بالایی و بیرون را نگاه می کنی.

بچه خفاش جیغ کشید: «کلید خاموشی رو بزنید، من از روشنایی می ترسم!»

شتره رو لباس زیر پوشونده اند / آخه می دونید، لباسش درست و حسابی نبود، یا آبرومند / شتره رو لباس زیر پوشونده اند / حالا دیگه کوهان هاش بیرون نمونده اند / اونا طرح های آبرومندانه ی دیگه ای هم دارند / حتی اصرار دارند که همه ی خوک ها شلوار پاشون کنند / اگه بهشون اجازه و امکانات بدیم / تن اردک ها هم لباس می پوشونند / از وقتی که شتره رو لباس زیر پوشونده اند.