کتاب مغزتان را دوباره سیم کشی کنید

Rewire Your Brain
به زندگی بهتر بیندیشید
کد کتاب : 13529
مترجم :
شابک : 978-6002783233
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 319
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 6 خرداد

معرفی کتاب مغزتان را دوباره سیم کشی کنید اثر جان بی آردن

این کتاب بر اساس پیشرفت های اخیر در علم اعصاب و درمان های مبتنی بر شواهد (انواع معالجاتی که موثرتر بوده اند) تدوین شده است. این نسخه ای کمتر فنی از دو کتاب تخصصی دیگر من، مغزدرمانی بزرگسالان و مغزدرمانی مغز کودکان و نوجوانان، است. این دو کتاب، که با همکاری دوست و همکارم لوید لینفورد نوشته ام، به این می پردازند که چگونه از پیشرفت های علم اعصاب و درمان های مبتنی بر شواهد می توان در درمان استفاده کرد. کتاب حاضر به منظور ارائه نسخه ای عملی تدوین شده که توضیح می دهد چگونه واقعا مغز خود را بر اساس اصول تحقیق شده عملی تغییر دهید تا راهنمایی برای فرایند سیم کشی مجدد مغز برای تغییر زندگی باشد. نمی توانید بدون تغییر دادن مغزتان طرز فکر و احساس خود را تغییر دهید. همه ما در زمان هایی تا اندازه ای احساس نگرانی و تشویش می کنیم یا خود را در عمق سیاهی حس می کنیم. شما یاد خواهید گرفت چگونه با سطوح عادی این گونه احساسات کنار بیایید، چگونه این دوره ها را به کوتاه ترین زمان تقلیل دهید و چطور بهترین استفاده را از زندگی خود بکنید. همین طور عاداتی سالم برای ازدیاد عمر مغز و به حداکثر رساندن زندگی پرجوش و خروشی که رها از محدودیت های خودساخته باشد، خواهید آموخت. هر فصل این کتاب به یک موضوع کلیدی از پیشرفت های جدید علم اعصاب می پردازد و طریقه کاربرد آن ها در زمینه های خاصی از زندگی تان را تشریح می کند تا به بهبود و کامیابی شما کمک کند.

ایجاد تغییر در مغز البته کار ساده ای نیست ولی حتی قبول امکان چنین تغییری خود قدمی بزرگ است که از آگاهی های موجود در این کتاب حاصل می شود

چندی پیش تصور می شد که مغزی که با آن به دنیا آمده اید همان مغزی است که با آن می میرید و نیز تعداد سلولهای مغزی که در بدو تولد داشته اید تغییر نمی کنند. تصور می شد مغز شما برای کارکردن به روش های از پیش تعیین شده برنامه ریزی شده است. مطالعات اخیر خلاف این را نشان داده اند. مغز شما از پیش برنامه ریزی نشده است. آردن در "مغزتان را دوباره سیم کشی کنید" به شما نشان می دهد که چگونه می توانید بخش هایی از مغز را دوباره برنامه ریزی کنید تا در زندگی تان احساس مثبت تری داشته باشید، در زمان های استرس زا آرام بمانید و روابط اجتماعی خود را بهبود بخشید.

کتاب مغزتان را دوباره سیم کشی کنید

جان بی  آردن
دكتر جان آردن نویسنده 15 کتاب ABPP است و بیش از 40 سال تجربه در ارائه خدمات روانشناختی و هدایت برنامه های بهداشت روان دارد. او بین سالهای 1999 تا 2016 به عنوان مدیر آموزش مراکز درمانی Kaiser Permanente ، منطقه کالیفرنیای شمالی خدمت کرده است. وی یکی از بزرگترین برنامه های آموزش بهداشت روان در ایالات متحده را تدوین کرده است. دكتر جان آردن در این طرح بیش از 150 کارورز و روانشناس فوق دکترا را در 24 مرکز پزشکی نظارت می کند. او پیش از این نیز به عنوان روانشناس اصلی در مرکز پزشکی کایزر پماننته در وا...
نکوداشت های کتاب مغزتان را دوباره سیم کشی کنید
At last, a practical book that not only brings us up to date with the latest developments in neuroscience but also gives tools and techniques to help 'rewire the brain' and maximize the brain's potential. A fascinating and inspirational book.
یک کتاب کاربردی که نه تنها ما را با آخرین تحولات علوم اعصاب آشنا می کند بلکه ابزارها و تکنیک هایی نیز برای کمک به" برنامه ریزی دوباره "و به حداکثر رساندن پتانسیل مغز در اختیار ما قرار می دهد. کتاب جذاب و الهام بخشی است.
Jane Stephenson

Dr. Arden paved the way for brain-based therapy and what the brain can do. It’s refreshing, practical and innovative.
دکتر آردن راه را برای درمان مبتنی بر مغز و توانایی های آن هموار کرد. این طراوت آور ، عملی و خلاقانه است.
Kit S. Ng, PhD

In Rewire Your Brain Dr. John Arden goes on an exciting quest for your mind. If you would like to learn more about Mindful Attitudes and Brain-based therapies, you definitely need to read this book.
اگر می خواهید در مورد نگرش های ذهن آگاهی و روش های مبتنی بر مغز اطلاعات بیشتری کسب کنید ، مطمئنا باید این کتاب را بخوانید.
George Dinchev

قسمت هایی از کتاب مغزتان را دوباره سیم کشی کنید (لذت متن)
تکرار مغز را اصلاح می کند و عادت ها را به وجود می آورد.

به خودتان آموزش دهید تا فکر کنید ، احساس کنید و به طور مداوم رفتار کنید تا بتوانید مغز خود را دوباره بسازید.

رفتار مکرر نه تنها ساختار مغز را از طریق نوروپلاستیک تغییر می دهد ، فکر کردن مداوم در مورد رفتارهای خاص نیز می تواند ساختار مغز را تغییر دهد.