کتاب خودت را بشناس، پولت را بشناس

Know yourself, know your money
کشف کن چه طور با پول برخورد می کنی و چه طور باید تغییر کنی تا به موفقیت مالی برسی!
کد کتاب : 136051
مترجم :
شابک : ‏‫‭978-6227402537‬‬‬‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 262
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب خودت را بشناس، پولت را بشناس اثر ریچل کروز

چرا همواره مرتکب اشتباهات پولی می‌شویم؟ با کتاب خودت را بشناس، پولت را بشناس شما یاد می‌گیرید که چگونه می‌توان‌تصمیمات پولی بهتری گرفت ریچل کروز نویسنده پرفروش در نیویورک تایمز در این اثر شگفت‌انگیز به شما کمک می‌کند درک عمیقی نسبت به‌ انگیزه‌های خود برای خرج یا پس‌انداز کردن پول داشته باشید و چگونه از آموخته‌های خود برای تغییر اساسی در مدیریت پول و زندگی بهره ببرید. هر چه بیشتر خود را بشناسید بهتر می‌توانید در مورد پول‌تان تصمیم‌گیری کرده و آن را مدیریت کنید می‌دانید، این به چه معناست؟ یعنی می‌توانید سریع‌تر از بدهی بیرون آمده و وضعیت خود را برای همیشه تثبیت کنید می‌توانید با همسرتان به تفاهم‌‌ بیشتری برسید می‌توانید به سرعت ثروت اندوزی کرده و به اهداف خود دست یابید. در حقیقت می‌توانید روزگارتان را آن طور که دوست دارید، خلق کرده و زندگی کنید. این کتاب در مجموع درباره‌ی خودشناسی و خودیابی است شناخت باورها و پنداشت ما نسبت به پول و درک این موضوع که چرا برخی کارها را با پولمان انجام می‌دهیم و برخی دیگر را انجام نمی‌دهیم ریچل کروز در کتاب حاضر شما را از‌ زوایای مختلف به سمت خودشناسی راهنمایی می‌کند. شما با خواندن مطالب این اثر فوق‌العاده کم‌کم به ترس‌های واقعی که نسبت به پول دارید آگاه می‌شوید و راه‌های غلبه بر آنان را نیز یاد خواهید گرفت. کروز کتاب را به این دلیل تالیف کرده است که شما به یک آگاهی جدید برسید و آموخته‌های خود را عملی نمایید. در نتیجه ابتدا بررسی می‌کند که چه بینشی نسبت به خود پیدا کرده‌اید، سپس به شما نشان خواهد داد که چه طور آن بینش را عملی کرده تا به پیش رفتی واقعی در مدیریت پول و زندگیتان دست یابید زیرا وقتی پیش رفت حاصل شد خواهید دید که بهتر شدن وضعیت مالی می‌تواند وضعیت روابط و آینده‌ی شما را نیز بهبود بخشد. زمانی که مطالعه‌ی کتاب خودت را بشناس، پولت را بشناس به پایان می‌رسد به مهارتی دست می‌یابید که شما را قادر می‌سازد تغییری در رفتارهای خود ایجاد کرده و در نهایت در یکی از تنش‌زاترین موضوعات زندگی یعنی مدیریت پول تبحر پیدا کنید بی‌شک تاثیر آن را روی روابط‌تان مشاهده خواهید کرد آینده‌ی شما تغییر می‌کند و قطعا حساب بانکی شما نیز به همین ترتیب تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.
کتاب را که به دست گرفتید دیگر قادر نخواهید بود آن را به زمین بگذارید. پس به شما توصیه می‌شود که قبل از شروع وقت خود را تنظیم نمایید آماده باشید که کمی خودتان را بشناسید و بعد دست به کار شوید

کتاب خودت را بشناس، پولت را بشناس

ریچل کروز
ریچل کروز (متولد 25 آوریل 1988) نویسنده آمریکایی است که در موضوع مالی شخصی تخصص دارد. کتاب او بچه‌های هوشمند با پول هوشمند، که با همکاری پدرش، دیو رمزی، نوشته شده بود، در سال 2014 به رتبه یک در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز رسید. دومین کتاب او زندگی خود را دوست داشته باشید، نه زندگی آنها: 7 عادت پولی برای زندگی کردن به زندگی مورد نظرتان در سال 2016 منتشر شد.: 7 Money Habits for Living the Life You Want was published in 2016.
دسته بندی های کتاب خودت را بشناس، پولت را بشناس