کتاب مزرعه ی سنگی

The Afterlife and Other Stories
  • 10,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 14402
مترجم :
شابک : 978-6003534131
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

برنده ی جایزه ا هنری سال 1991

معرفی کتاب مزرعه ی سنگی اثر جان آپدایک

این کتاب برنده جایزه ا.هنری در سال 1991 و روایتگر زندگی جویی است که در پی مرگ مادرش و روابط ناکام به مزرعه سنگی خانوادگی شان برگشته است. او در این خلوت ابعادی تازه را از رابطه میان خود و مادرش کشف می کند.

کتاب مزرعه ی سنگی

جان آپدایک
جان آپدایک، زاده ی 18 مارس 1932 و درگذشته ی 27 ژانویه ی 2009، نویسنده، شاعر، منتقد ادبی و هنری آمریکایی بود.آپدایک در پنسیلوانیا به دنیا آمد. او به دانشگاه هاروارد رفت و خیلی زود به خاطر فعالیت هایش در مجله ی دانشگاه، در آنجا به نامی شناخته شده تبدیل شد. آپدایک در سال 1954 با معدل ممتاز از رشته ی زبان انگلیسی فارغ التحصیل شد. او سپس با هدف کاریکاتوریست شدن، در آموزشگاه طراحی و هنرهای زیبای راسکین در دانشگاه آکسفورد حضور یافت. آپدایک پس از بازگشت به ایالات متحده، به نیویورک رفت و همکاری مستمر ...
قسمت هایی از کتاب مزرعه ی سنگی (لذت متن)
جویی مضطرب و نگران بود؛ همسر سومش که کمترین دوره ی زندگی مشترک را با او سپری کرد یهودی بود و همسر و مادرش به نظر رابطه ای دوستانه و خاص داشتند و حالا که احساسات ناگفته ی مادرش در آن روزها را تصور می کرد، مانند این بود که بید کاغذ جلوی چشمش از میان کتابی قدیمی بیرون بپرد. در روزهایی که مادرش چندان هوشیار نبود، فکر می کرد دکترها و متحدانشان توطئه چیده اند او را از خانه و زمین سی هکتاری با ارزشش بیرون کنند. «مرد گنده ای که شبیه دنی توماس بود آمد و ناخن های پایم را کوتاه کرد؛ فکر می کنی به خاطر این کار چقدر به صورت حساب بیمارستان اضافه کنند؟»