کتاب ایده ی خلاق

How to Have Creative Ideas
کد کتاب : 16911
مترجم :
شابک : 978-6001198755
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 180
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 6 خرداد

معرفی کتاب ایده ی خلاق اثر ادوارد دوبونو

همه می خواهند خلاق باشند. خلاقیت زندگی را سرگرم کننده تر ، جالب تر و پر از موفقیت می کند ، اما افراد زیادی معتقدند که خلاقیت چیزی است که شما با آن متولد شده اید و نمی توان آن را یاد گرفت.

در کتاب ایده ی خلاق ، ادوارد دوبونو (مخترع تفکر جانبی و موازی) 62 بازی و تمرین مختلف را ایجاد کرده است که حول کلمات تصادفی ساخته شده اند ، تا به شما کمک کنند تا خلاقیت و تفکر جانبیتان را تشویق کنید.
تمام تمرینات ساده ، کاربردی و سرگرم کننده است و توسط هر کسی قابل انجام است. زمانی تصور می شد که خلاقیت استعدادی است که به افراد خوش شانس اعطا می شود. امروزه این مهارت به عنوان مهارتی درک شده است که همه ی ما می توانیم آن را یاد بگیریم ، توسعه دهیم و از آن استفاده کنیم. و در اقتصاد امروز - با اطلاعات در دسترس همه و خدمات پشتیبانی خارج از کشور - خلاقیت با ارزش ترین دارایی ای است که می توانید داشته باشید و بهترین راه برای پیشرفت است.
بیاموزید که این توانایی ها را با تمرین های خلاقانه گسترش داده و فعال کنید. در 62 تمرین که توسط ادوارد دو بونو ، متخصص برجسته ی خلاقیت در جهان طراحی شده است ، خواهید فهمید که چگونه می توانید از اصیل ترین تفکر خود استفاده کنید. هر تمرین سرگرم کننده و ساده است و شما را در حالت خلاقیت ذهنی لازم برای فکر کردن برای موفقیت سوق می دهد.
شما یاد خواهید گرفت که:

• ایجاد ارتباط کنید

• فراتر از همسالان خود فکر کنید

• احتمالات را تشخیص دهید

• فرصت ایجاد کنید

کتاب ایده ی خلاق

ادوارد دوبونو
ادوارد دوبونو (Edward Charles Francis Publius de Bono)، نویسنده و متفکر اهل مالت است.ادوارد دوبونو (Edward de Bono) در سال ۱۹۳۳ در مالت به دنیا آمد. او در زمان جنگ جهانی دوم در دانشگاه مالت در رشتهٔ پزشکی تحصیل کرد. سپس با کمک‌هزینه تحصیلی رودس، به دانشگاه آکسفورد رفت و با دریافت مدرک افتخاری در رشته‌های روانشناسی و علوم طبیعی و مدرک دکترای فلسفه از آن دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. او همچنین دارای مدرک پی‌اچ‌دی از دانشگاه کمبریج و کارشناسی ارشد از دانشگاه مالت است.
نکوداشت های کتاب ایده ی خلاق
The master of creative thinking.
استاد تفکر خلاقانه.
Independent on Sunday

Simple, practical and great fun. Best of its kind.
ساده، کاربردی و بامزه. بهترین در نوع خودش.
Management Today

قسمت هایی از کتاب ایده ی خلاق (لذت متن)