کتاب 23 باور مخرب در ازدواج

Marital Myths Revisited
کد کتاب : 18958
مترجم :

شابک : 978-9642363940
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 10 خرداد

معرفی کتاب 23 باور مخرب در ازدواج اثر آرنولد لازاروس

بسیاری از مردم ادعا می‌کنند که ازدواج رابطه‌ای است که اصل دوستی را تا نهایت و صمیمی‌ترین درجه خود می‌برد. فکر می‌کنم آنها اشتباه می‌کنند." یکی از تأثیرگذارترین روان‌درمانگران زمان ما دو دهه بعد دوباره در نظریات خود بازنگری می‌کنند. در این گفتگوی بی‌معنا با خوانندگان درباره «افسانه‌هایی» که زوج‌های متاهل را دچار مشکل می‌کنند، صحبت میشود. این مفاهیم که «زن و شوهر باید بهترین دوستان باشند» و «ازدواج باید یک شراکت 50-50 باشد»، در پرتو کاوش، رد شده و دوباره مورد بررسی قرار می گیرند. این کتاب 23« باور مخرب در ازدواج» نگاهی تحریک‌آمیز، بینش برانگیز و گاهی آزاردهنده به برخی از ارزشمندترین باورهای ما درباره ازدواج است.

کتاب 23 باور مخرب در ازدواج

آرنولد لازاروس
آرنولد آلن لازاروس (27 ژانویه 1932 - 1 اکتبر 2013) یک روانشناس و محقق بالینی متولد آفریقای جنوبی بود که در شناخت درمانی تخصص داشت و بیشتر در مورد توسعه مولتی مدال (MMT) شناخته شده است.فارغ التحصیل از دانشگاه Witwatersrand در سال 1955 در آفریقای جنوبی، دستاوردهای لازاروس شامل تألیف اولین متن در مورد شناخت درمانی رفتاری (CBT) به نام رفتار درمانی و فراتر از آن و 17 کتاب دیگر، بیش از 300 مقاله بالینی و ریاست انجمن های روانشناختی است.وی جوایز بی شماری از جمله جایزه روانشناس برجسته بخش روانشناسی را...
دسته بندی های کتاب 23 باور مخرب در ازدواج
نکوداشت های کتاب 23 باور مخرب در ازدواج
Without a doubt, couples willing to read, examine and talk about these marital myths are more likely to build successful relationships.
بدون شک، زوج هایی که مایل به خواندن، بررسی و صحبت در مورد این افسانه های زناشویی هستند، احتمال بیشتری برای ایجاد روابط موفق دارند.
—Lorraine Wincor, PsyD

This important and practical book, which can be easily read in less than an hour, is recommended as required reading for those who are married, contemplating marriage or engaged in...marriage counseling
این کتاب مهم و کاربردی که به راحتی در کمتر از یک ساعت قابل مطالعه است، به عنوان مطالعه الزامی برای کسانی که متاهل هستند، به فکر ازدواج هستند یا مشغول به انجام مشاوره ازدواج هستند، توصیه می شود.
Cyril Franks, PhD, Child and Family Behavior Therapy

قسمت هایی از کتاب 23 باور مخرب در ازدواج (لذت متن)