کتاب کافکا

Introducing Kafka
مختصر و مفید
کد کتاب : 57887
مترجم :
شابک : 978-6005270129
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1993
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 10 خرداد

کافکا
Introducing Kafka
کد کتاب : 23551
مترجم :
شابک : ‏‫‬‮‭978-6001520426
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1993
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 خرداد

معرفی کتاب کافکا اثر دیوید زین میروویتس

کتاب «کافکا»، بیوگرافی مصور فرانتس کافکا به قلم دیوید زین مایروویتس، با تصویرگری رابرت کرامب است. این کتاب منحصر‌به‌فرد، تفسیر خاص مایروویتس را با تصاویر شاخص کرامب ترکیب می‌کند تا جهان پیچیدۀ آثار کافکا را برای مخاطبان زنده کند. به عبارت دقیق‌تر این کتاب هم زندگی‌نامه و هم تحلیل ادبی آثار کافکا است که به‌گونه‌ای ساختار یافته که جزئیات زندگی کافکا را با تفاسیر آثار او در‌هم‌آمیخته است. مایروویتس به بررسی شخصیت کافکا، روابط خانوادگی و حوادث مختلف زندگی او که بر نوشتار او تأثیر گذاشته است می‌پردازد. نویسنده با مضامین موجود در داستان‌هایش، بین احساس بیگانگی کافکا از خاندان، خانواده، محیط اطراف و حتی بدن خود ارتباط برقرار کرده است. از طرف دیگر، این کتاب شامل اقتباس‌های کمیک از برخی از معروف‌ترین آثار کافکا مانند «مسخ»، «هنرمند گرسنگی» و «قضاوت» است. همچنین طرح های کوتاهی از سه رمان بزرگ او ارائه می‌دهد: «محاکمه»، «قلعه» و «آمریکا». این تصاویر صرفا یکسری بازنماهای تخیلی نیستند، بلکه با طنز تاریک و پارانویایی که کافکا به آن شهرت دارد، آغشته شده‌اند.
این کتاب بخشی از مجموعه «معرفی‌های کوتاه و مختصر» است و به اندازه‌ای محبوب بوده که چاپ‌های بیشتری را نسبت به دیگر کتب این مجموعه به خود اختصاص داده است. می‌توان گفت که این کتاب هم به‌عنوان مقدمه‌ای قابل فهم و روان برای ورود به دنیای کافکا برای تازه‌واردان است و هم به‌عنوان یک کاوش عمیق‌تر در مسائل او برای کسانی که قبلا با ادبیات او آشنا هستند عمل می‌کند. کتاب همچنین برای طرفداران رابرت کرامب نقاش نیز می‌تواند مورد توجه باشد. رابرت کرامب در این کتاب یک رویکرد منحصر‌به‌فرد برای درک یکی از معمایی ترین چهره‌های ادبیات ارائه می‌دهد و زندگی و کار او را در قالبی سرگرم کننده و جذاب ارائه معرفی می کند. اگر به‌دنبال مقدمه‌ای جامع و البته جذاب برای فهم کافکا هستید، این کتاب یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

کتاب کافکا

دیوید زین میروویتس
دیوید زین میروویتس (زاده 19 1943 در شهر نیویورک ، ایالات متحده) ، نویسنده است. وی تاکنون درام های رادیویی ، رمان های گرافیکی و کتاب ها و مقاله های غیر داستانی نگاشته است.میروویتسادبیات و فلسفه انگلیسی را در کالج هانتر، نیویورکو درام در دانشگاه کالیفرنیا، برکلیتحصیل کرد.در سال 1966 به انگلستان مهاجرت کرد و در آنجا به عنوان نویسنده مستقل کار کرد. او یکی از سردبیران موسسه بین المللی تایمز بود.از سال 1982 در جنوب فرانسه اقامت گزید.