کتاب زندگی در کار

A Life at Work
کد کتاب : 48353
مترجم :
شابک : 978-9644084263
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 236
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 6 خرداد

کار همچون زندگی
A Life at Work
کد کتاب : 29319
مترجم :
شابک : 978-6004901987
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 254
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کار همچون زندگی اثر تامس مور

کتاب "کار همچون زندگی" به شما می آموزد که شغل شما هرگز فقط یک شغل نیست، این موضوع همیشه با فرایند عمیق و نامرئی یافتن معنا در زندگی از طریق کار مرتبط است. در کتاب مراقبت از روح "توماس مور" ، در مورد "بیماری بزرگ قرن بیستم :از دست دادن روح" نوشته شده است. این کتاب پرفروش ، روش های پرورش درونی ، اصیل بودن و حفظ روحیه در زندگی روزمره را به خوانندگان می آموزد . کتاب "کار همچون زندگی" ، به درون و خود بزرگ ما می پردازد، که جنبه ای است که حتی ممکن است به وسیله ی آن خودمان را تعریف کنیم .
"توماس مور" اعتقاد دارد محل کار آزمایشگاهی است که در آن امور روح انجام می شود. مور تلاش برای یافتن اثرات یک زندگی را ،با تمام عمق و رمز و راز آن نشان می دهد. او می نویسد ، تمام مشاغل بزرگ و کوچک ، بلند مدت و موقت در زندگی شما نقش دارند. یک شغل خاص ممکن است به دلیل پاداش احساسی که ارائه می دهد یا برای پول مهم باشد. اما در زیر سطح ، کارهای شما در حال شکل دادن به سرنوشت شما برای خوب یا بد هستند. اگر موضوعات عمیق را نادیده بگیرید ، ممکن است از ماهیت تماس خود ،آگاهی نداشته باشید و اگر کاری را که عمیقا با روح شما ارتباط برقرار کند انجام ندهید ، ممکن است همیشه نه تنها از انتخاب کار بلکه در سایر زمینه ها ناراضی باشید. مور می گوید ، زندگی اغلب روندی دشوار را که از موانع ، بلوک ها و سختی های ساخت خودمان تشکیل شده است در مسیر کشف هدف طی می کند ، آن را کاوش می کند و با شادی ،پاداش ما را می دهد. او به ما صبر می آموزد ، قدرت تأمل لازم را الگو می کند و به ما توان ادامه دادن را می دهد.

کتاب کار همچون زندگی

تامس مور
توماس مور متولد 8 اکتبر 1940 در دیترویت است . او یک روانپزشک آمریکایی ، راهب سابق و نویسنده ی کتاب های معنوی محبوب ، از جمله پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز در سال 1992 (کتاب مراقبت از روح) است. او در زمینه های روانشناسی باستان ، اساطیر و تخیل می نویسد و سخنرانی می کند. کار او تحت تأثیر نوشته های کارل یونگ و جیمز هیلمن است.
نکوداشت های کتاب کار همچون زندگی
'Bestselling spiritual guru Moore (Care of the Soul) says that finding the right work, finding one's vocation, is also part of the care of the soul. . . this will be of use to many people who seek joyful work and integrated lives.
معلم معنوی کتاب های پرفروش (مراقبت از روح)، تامس مور ،می گوید که یافتن کار مناسب ، یافتن شغل شخص نیز بخشی از مراقبت از روح است. . . این برای بسیاری از افرادی که به دنبال کار شاد و زندگی یکپارچه هستند مفید خواهد بود.
Publishers Weekly Publishers Weekly

'Forget about the color of your parachute, here is a book that teaches you how to fly. Through ancient parable, contemporary therapy, personal vignette, and, above all, an uncommon sapience, Moore deftly guides through life's greatest quandary: Why have I been created? Give this book to yourself.'
رنگ چتر خود را فراموش کنید ، اینجا کتابی است که به شما نحوه پرواز می آموزد. مور ،از طریق تمثیل باستانی ، درمان معاصر ،تصویر سازی و استایل شخصی و بالاتر از همه یک روحیه ی غیرمعمول ، شما را در بزرگترین مسئله ی زندگی همراهی می کند: چرا من آفریده شده ام؟ این کتاب را به خودتان هدیه دهید.
Rabbi Lawrence Kushner, author of Kabbalah: A Love Story

قسمت هایی از کتاب کار همچون زندگی (لذت متن)
داستان، توضیح یا تفسیر نیست. مردم اغلب درباره مشکل زندگی شان سخن می گویند یا دلایل گوناگونی ارائه می دهند که چرا احساس گرفتاری می کنند. اما این افکار، خود بخشی از مشکل است زیرا ممکن است برآمده از همان نگرش های باشد که سد راه آنها شده است. داستان، چیزی متفاوت است. داستان ها بی طرف هستند، به این معنا که می توان برداشت های گوناگونی از آنها داشت. این داستان ها به هنگام بازگویی، خودآگاه نیستند. در بیان آنها ممکن است جزئیاتی بیفزایید که خودتان را شگفت زده کند و ژرف بینی هایی در اختیار شنونده قرار دهد. بازگویی قصه تان می تواند لذت بخش باشد. قالب داستان، در مقایسه با تحلیل و تفسیر، برای بیشتر مردم رضایت بخش تر است. انسان ها از بازگویی و گوش دادن به قصه لذت می برند؛ این عامل لذتْ مهم است، به ویژه هنگامی که عمیقا به وارسی ریشه هایتان و کشف «کار همچون زندگی» می پردازید.