کتاب یادداشت های پیک ویک (دو جلدی)

The Pickwick Papers
کد کتاب : 17049
مترجم :
شابک : 978-6002295095
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 1117
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1837
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 6 خرداد
تعداد جلد : 2

نامه های پیک ویک
The Pickwick Papers
کد کتاب : 2947
مترجم :
شابک : 9780000760777
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1836
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 خرداد

نامه های پیک ویک
The Pickwick Papers
کد کتاب : 2949
مترجم :
شابک : 9780000760777
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1836
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 خرداد

معرفی کتاب نامه های پیک ویک اثر چارلز دیکنز

«نامه‌های پیک‌ویک»، اولین رمان چارلز دیکنز، نویسنده مشهور انگلیسی است که در سال ۱۸۳۶ منتشر شد. این کتاب به‌دلیل طنز ظریف، شخصیت‌های جذاب و داستان پرماجرا، مورد تحسین بسیاری از منتقدان و خوانندگان قرار گرفته است.
رمان حول محور ماجراجویی‌های گروهی از افراد به رهبری ساموئل پیک‌ویک، مردی خیرخواه و خوش‌قلب می‌چرخد. این گروه که به «باشگاه پیک‌ویک» معروف هستند، برای مطالعه و بررسی آداب‌ورسوم مردم انگلستان به سفرهای مختلفی می‌روند. در طول سفرهای خود، با شخصیت‌های مختلفی از طبقات اجتماعی گوناگون آشنا می‌شوند و با ماجراهای طنز و سرگرم‌کننده‌ای روبه‌رو می‌شوند.
یکی از بارزترین ویژگی‌های رمان نامه‌های پیک‌ویک، طنز ظریف و گزنده آن است. دیکنز با ظرافتی خاص، به نقد جامعه انگلستان در آن زمان می‌پردازد و ناکارآمدی‌ها و تناقضات موجود در آن را به تصویر می‌کشد.
شخصیت‌های رمان نامه‌های پیک‌ویک، از جمله ساموئل پیک‌ویک، آگوستوس نایجل، بنجامین آلدر، و تونی ولر، از جمله شخصیت‌های ماندگار ادبیات داستانی هستند. هر یک از این شخصیت‌ها، ویژگی‌ها و خصوصیات منحصربه‌فرد خود را دارند و به جذابیت داستان می‌افزایند.
رمان «نامه‌های پیک‌ویک»، داستانی پرماجرا و سرگرم‌کننده دارد. خواننده در طول داستان، با اتفاقات و رویدادهای مختلفی روبه‌رو می‌شود که او را تا پایان داستان با خود همراه می‌کند.
نامه‌های پیک‌ویک به‌صورت دنباله‌دار در نشریات منتشر می‌شد و به‌دلیل استقبال زیاد خوانندگان، به سرعت به شهرت رسید. این رمان، خواننده را به سفری در انگلستان قرن نوزدهم می‌برد و او را با زوایای مختلف جامعه آن زمان آشنا می‌کند.

کتاب نامه های پیک ویک

چارلز دیکنز
چارلز جان هوفام دیکنز، زاده ی ۷ فوریه ۱۸۱۲ و درگذشته ی ۹ ژوئن ۱۸۷۰، برجسته ترین رمان نویس انگلیسی عصر ویکتوریا و فعال اجتماعی توانمند بود. به عقیده ی جیمز جویس، نویسنده ی بزرگ معاصر، از شکسپیر به این سو، دیکنز تأثیرگذارترین نویسنده در زبان انگلیسی بوده است.دیکنز در لندپورت پورتسی متولد شد. او دومین پسر جان دیکنز، کارمند اداره ی کارپردازی بحریه بود. پدرش اهل لاابالی گری بود و کار را به جایی رساند که او را به زندان مارشالسی انداختند. به همین دلیل دیکنز ۱۲ ساله را برای تأمین معاش خانه به کارخانه...