کتاب مدیریت تولید فیلم

Film Production Management
کد کتاب : 35780
مترجم : تقی علیقلی زاده
شابک : 978-9642739141
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مدیریت تولید فیلم اثر باستین کلو

مدیریت تولید فیلم به شما جزئیات گام به گام را می گوید که چگونه یک فیلمنامه تولید کنید و در نهایت آن را روی پرده ی بزرگ ببرید. چه یک حرفه ای مشتاق و چه فردی کاملا بی تجربه باشید، این کتاب منبعی ضروری برای شما به صورت روزانه خواهد بود. این نسخه ی به‌روزرسانی شده به رویکرد عملی که نسخه‌های قبلی را بسیار موفق کرده است، وفادار است و با فرم‌های اصلاح‌شده، مجوزها و بودجه‌های قابل اعمال برای همه ی تولیدات به‌روزرسانی شده است. حاوی اطلاعات مهمی در مورد استانداردها و فرآیندها و شیوه های معمول است. این کتاب همچنین شامل آخرین اطلاعات موجود در مورد پیشرفت های تکنولوژیکی مانند دیجیتال FX است. مدیریت تولید فیلم تاثیر اینترنت بر فیلمسازی را نیز مورد بحث قرار می دهد.

متخصصان تولید فیلم در تمام سطوح تجربه از اطلاعات این کتابچه ی راهنمای مدیریت تولید فیلم بهره مند خواهند شد.

* منبعی جامع و کاربردی برای کمک به شما برای تبدیل فیلمنامه به فیلم
* شامل تمام فرم ها، اطلاعات حقوقی و اطلاعات بودجه ای است که برای موفقیت به آن نیاز دارید
*اطلاعات به روز شده در مورد بازاریابی، پیشرفت های تکنولوژیکی و مسائل قانونی مانند مجوزها و مهاجرت
کتاب مدیریت تولید فیلم توسط تقی علیقلی زاده ترجمه شده است. این کتاب را نشر بنیاد سینمایی فارابی منتشر کرده است.

کتاب مدیریت تولید فیلم

باستین کلو
باستین کلو (متولد 1 ژانویه 1950 ، در مونیخ)، یک فیلمساز و تهیه کننده آلمانی است. او استاد و رئیس بخش تولید فیلم در آکادمی فیلم بادن-وورتمبرگ در لودویگسبورگ آلمان است.کلو در هامبورگ بزرگ شد. وی پس از دو سال حضور در استودیوهای تلویزیونی مونیخ به عنوان دستیار صدا، در رشته ارتباطات بصری در هامبورگ در Hochschule für bildende Künste Hamburg (دانشگاه هنرهای زیبای هامبورگ) تحصیل کرد و در آنجا فیلم سازی را ادامه داد و برنده جوایز شد. در سال 1975/76 توسط سرویس تبادل آکادمیک آلمان DAAD برای تح...
دسته بندی های کتاب مدیریت تولید فیلم
نکوداشت های کتاب مدیریت تولید فیلم
This book has just about everything an aspiring production manager will need to know about their role in the production process
این کتاب تقریبا همه چیزهایی را دارد که یک مدیر تولید مشتاق باید درباره نقش خود در فرآیند تولید بداند.
Black Filmmaker

Film production management is quite a different affair in many respects to that of live shows; there is often more time available to spend planning, but equally there are often more people and more problems to manage. As such there is a lot more paperwork, and managing this efficiently is a key theme throughout this book.
مدیریت تولید فیلم از بسیاری جهات با برنامه های زنده متفاوت است. اغلب زمان بیشتری برای صرف برنامه ریزی در دسترس است، اما به همان اندازه اغلب افراد بیشتر و مشکلات بیشتری برای مدیریت وجود دارد. به این ترتیب کاغذبازی بسیار بیشتری وجود دارد، و مدیریت کارآمد این موضوع یک موضوع کلیدی در سراسر این کتاب است.
Lighting & Sound

قسمت هایی از کتاب مدیریت تولید فیلم (لذت متن)
بهترین روش برای انجام این امر، درگیر شدن تمام وقت و پرداختن موشکافانه به موارد مهم، دشوار و تخصصی کار تولید، در گروه تولید است. در میان افراد متعددی که در تولید فیلم کار می کنند، مدیر تولید یکی از معدود افرادی است که از ابتدا تا انتها با آن درگیر است. دانشی که شما به عنوان یک مدیر تولید کسب می کنید، در زمان «تهیه کنندگی»، فوق العاده گرانبها خواهد بود. در آن مقام شما قدرت و اعتبار آن را خواهید داشت که بر مبنای تجربه ی شخصی کنترل تولید فیلم را کاملا در دست داشته و نسبت به محدودهی آنچه باید انجام شود آگاه باشید. در مقام یک تهیه کننده، خلاقیت های جاه طلبانه ی شما رها خواهد شد و راجع به ایده ها، پروراندن آنها و جنبه های خلاق فیلم نامه تصمیم گیری می کنید در انتخاب بازیگران و سایر جنبه های هنری تولید حق انتخاب با شماست و برای تبدیل تصورتان به واقعیت کاملا آزادی عمل دارید.