کتاب درباره ی عشق

On Love
  • 20 % تخفیف
    120,000 | 96,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: قطره قطره
    نویسنده:
کد کتاب : 36431
مترجم :
شابک : 978-6001198670
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 188
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1822
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 10 خرداد

معرفی کتاب درباره ی عشق اثر استاندال

کتاب « درباره ی عشق» نوشته « استاندال» توسط انتشارات قطره منتشر شده است.
استاندال با الهام از اشتیاق بی‌نتیجه‌اش برای کنتس دمبووسکا، تحلیل‌های منطقی و روشن‌بینانه را با احساساتی همه‌جانبه گرد هم می‌آورد تا تأثیر قابل‌توجهی در این رساله بی‌نظیر داشته باشد. استاندال مطالعه خود را با طبقه بندی انواع مختلف عشق – عاشقانه، پرشور یا درباری – آغاز می کند و سپس به علل تولد عشق می پردازد. او هفت مرحله عاشق شدن را مشخص می کند و توصیه های عاقلانه ای برای عاشق سرسخت در مورد موضوعات مختلف ارائه می دهد، از جمله چگونگی «تبلور کردن» هدف مورد نظر. با این حال، در زیر این تفکرات فلسفی هوشمندانه، استاندال تلاش ناامیدانه ای برای آشتی دادن و از بین بردن احساسات شکنجه شده خود انجام می دهد.

کتاب درباره ی عشق

استاندال
ماری هنری بیل، زاده ی 23 ژانویه ی 1783 و درگذشته ی 23 مارس 1842، نویسنده ی فرانسوی بود که بیشتر با نام استاندال شناخته می شود.استاندال، دوران کودکی نه چندان شادی داشت و مادرش را در هفت سالگی از دست داد. دنیای نظامی و تئاتر، تأثیر زیادی بر زندگی او داشتند. او به ارتش پیوست و در حمله ی نیروهای ناپلئون به روسیه در سال 1812 حضور داشت. استاندال با ورود به دنیای نمایش، به نویسندگی روی آورد. او در سال های پایانی زندگی خود از بیماری های مختلفی رنج می برد اما در همین زمان بود که برخی از معروف ترین آثا...
نکوداشت های کتاب درباره ی عشق
We can trust Stendhal's insights and realise at times that this is, even when being light, a work of great psychological worth and acuity . . .
ما می توانیم به بینش های استاندال اعتماد کنیم و در مواقعی متوجه شویم که این کار، حتی زمانی که سبک است، کاری با ارزش روانی و تیزبینی است. . .
Guardian Guardian

قسمت هایی از کتاب درباره ی عشق (لذت متن)