کتاب افشاگر

Tell Tale
  • 32,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: چترنگ چترنگ
    نویسنده:
کد کتاب : 15298
مترجم :
شابک : 978-6008066965
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 231
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب افشاگر اثر جفری آرچر

جفری آرچر با مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه «افشاگر» که همه مشتاقانه در انتظارش بودند، بازمی‌گردد و بینش جذاب، هیجان‌انگیز و گاهی تکان‌دهنده‌ای را در مورد افرادی که ملاقات کرده، داستان‌هایی که با او برخورد کرده و کشورهایی که بازدید کرده به خوانندگان ارائه می‌دهد.

ببینید چه اتفاقی برای کارآگاه جوان بدبخت اهل ناپل می افتد که به شهری در دامنه تپه ایتالیا سفر می کند تا بفهمد چه کسی شهردار را کشت؟ و دانش آموز پرمدعا در جاده ای به دمشق که کشف منشأ ثروت پدرش زندگی او را به عمیق ترین شکل تغییر می دهد.

از داستان‌های زن دهه 1930 لذت ببرید که جرأت می‌کند مردان دانشگاه آیوی لیگ را به چالش بکشد.

این داستان‌های شگفت‌انگیز جذاب و همیشه با طراوت ثابت می‌کند که چرا آرچر توسط تایمز احتمالا بهترین داستان‌سرای عصر ما توصیف شده است.

کتاب افشاگر

جفری آرچر
جفری هاوارد آرچر (به انگلیسی: Jeffrey Archer) (زاده ۱۵ آوریل۱۹۴۰) نویسنده و سیاست‌مدار سابق انگلیسی است. وی پیش از پرداختن به کار ادبی، حد فاصل سال‌های ۱۹۶۹ تا ۱۹۷۴ عضو پارلمان بریتانیا بود. آرچر در سالهای ۱۹۸۵–۱۹۸۶ معاون رئیس حزب محافظه‌کار بریتانیا بود.
نکوداشت های کتاب افشاگر
All of the stories spotlight the author’s gifts for creating fully fleshed characters and absorbing plots in lean, efficient prose. All are written with Archer’s keen eye for time and place, and his keen ear for dialogue. Another reminder that Archer is as accomplished at writing short stories as he is at writing long-form fiction.
همه داستان ها موهبت های نویسنده را برای خلق شخصیت های کامل و جذب طرح ها در نثر ناب و کارآمد مورد توجه قرار می دهند. همه با چشم تیزبین آرچر برای زمان و مکان، و گوش تیزبین او برای گفتگو نوشته شده اند. یادآوری دیگری که آرچر در نوشتن داستان های کوتاه به همان اندازه که در نوشتن داستان های بلند موفق است، موفق است.
Booklist Booklist

As with Archer’s previous collection, And Thereby Hands a Tale, this new volume again demonstrates the author’s talent for captivating his readers with engaging characters and clever plot twists.
مانند مجموعه قبلی آرچر، این کتاب جدید دوباره استعداد نویسنده را در مجذوب کردن خوانندگانش با شخصیت های جذاب و پیچش های داستانی هوشمندانه نشان می دهد.
Library Journal Library Journal

قسمت هایی از کتاب افشاگر (لذت متن)
سال ها پیش، یکی از سردبیران مجله زیدرز دایجست نیویویرک از من برای نگارش داستانی صدکلمه ای و دارای آغاز، میانه و پایان دعوت کرد. آنگاه برای پیچیده تر کردن این چالش، تاکید کرد که داستان نباید نود و نه یا صد و یک کلمه شود. سردبیر ما که گویا هنوز راضی نشده بود، از من خواست داستانم را در عرض بیست و چهار ساعت تحویل بدهم و...