نفیسه سنگدوینی

نفیسه سنگدوینی

متولد فصل بهار هستم و در روز 9 اردیبهشت سال 1371 در گرگان به دنیا امدم. فرزند دوم یک خانواده ی 5 نفره هستم و یک خواهر دوست داشتنی و یک برادر مهربان دارم که همیشه به خاطر داشتنشان خدا را شکر میکنم. پدر و مادرم هم بیشتر برایمان نقش یک دوست صمیمی را داشتند و حمایتشان را در هیچ زمانی از ما دریغ نکردند.
از بچگی همیشه پا در جاهایی که برای سنم زیادی زود بود گذاشتم. مثلا شرکت در محفل های شعری بزرگ کاری بود که از وقتی 12 -13 ساله بودم میکردم. از همان دوران هم به نوشتن شعر و رمان و کارهای هنری علاقه زیادی داشتم و در زمینه هنر مثل نقاشی و موسیقی پیشرفتم خوب بود. اما فرصت ادامه متوالی پیدا نکردم و هر دو را کنار گذاشته و به نوشتن شعر و داستان پردازی روی آوردم. صمیم هم تخلص شعری من است و بیشتر دوستانم به این نام صدایم می زنند.
همکاری ام با نشر علی و آرینا یک سال پیش از ورودم به دانشگاه و قبولی در رشته IT بود و در حالی که هیچ تصمیم و حتی کششی برای چاپ رمانم نداشتم به پیشنهاد و حرفهای جدی دوست صمیمی ام "الهه" برای چاپ کتابم فکر کردم و سرانجام پیگیر کار شدم. رمان سکوت سرد اولین کار به چاپ رسیده ی من می باشد که وقتی محصل دبیرستان بودم آن را نوشتم. از برخورد و همکاری نشرعلی برای کشف استعداد نویسندگان بسیار راضی و خوشنودم و از زحمات تک تک کارکنان این انتشارات سپاسگزاری و اگر در توانم باشد قدردانی نیز خواهم کرد.

کتاب های نفیسه سنگدوینی

نیازم...


سکوت سرد