برایان، مشاوری موفق و متخصص برجسته در تحقیقات بازاریابی مشتریمحور، بیش از 20 سال تجربه در مدیریت عملیات تحقیقات بازاریابی سطح بالا با تمرکز بر B2C، B2B، ارتباطات برند و کارکنان، GIS و تحقیقات موقعیت مکانی سایت دارد.
برایان به عنوان مدیر گروه بازخورد خردهفروشی، با سازمانهایی در سراسر ایالات متحده برای توسعه و اجرای طیف گستردهای از برنامههای تحقیقاتی و بازخورد همکاری میکند. او همچنین مفسری شناختهشده است که مرتبا در نشریات مختلف، چه آنلاین و چه آفلاین، ظاهر میشود و همچنین یک رهبر فکری است که در بسیاری از کنفرانسهای تجاری سخنرانی میکند. برایان همچنین اخیراً کتاب «قوانین بازخورد» را به طور مشترک نوشته است!
علاوه بر تحقیق، مهارتهای برایان شامل طیف گستردهای از تجربیات روابط عمومی از نوشتن بیانیه مطبوعاتی گرفته تا خدمت به عنوان سخنگوی شرکتی برای یک شرکت فورچون 500 است. او همچنین به عنوان رئیس بنیاد NFC، رویدادهای بازاریابی حمایتی متعددی را در شهرهای دوقلو هماهنگ کرد که تبلیغات و آگاهی قابل توجهی ایجاد کرد و عامل مهمی در انتخاب نش فینچ/بنیاد NFC به عنوان برنده جایزه جفرسون بود.