ایران‌کتاب چهار ساله شد



بدون شک مرداد، ماهِ شانس ما برای همسفر شدن با شما در مسیر رشد و تعالی است

 

خانواده‌ی بزرگ ایران کتاب، شاکریم که برای چهارمین بار در کنار شما عزیزان «اول مرداد» که زاد روز همبستگی میان ما، شما و کتاب‌هاست را جشن می‌گیریم. چه عزیزانی که از اول این مسیر، یار بودند و چه همراهانی که بعدها و یا همین اواخر دست به دست دادند تا ایران‌کتاب_که مانند فرزند همه‌ی ماست_هرچه بیشتر و بیشتر در مسیر رشد و بلوغ خود گام بردارد. هر روزی که می‌گذرد، با تکیه بر مهر، خلوص و همراهی شما می‌توانیم برای ایران‌کتاب رویاهای جدید و چشم‌اندازی از کمال ترسیم کرده و باهم به آن‌ها جامه‌ی عمل بپوشانیم.

در سالی که گذشت یکی از اهدافمان، «انجمن نقد و تحلیل ایران کتاب» بود که بتوانیم با کمک یکدیگر فرهنگ درست نقد و نقد خوانی را رونق دهیم که خود باعث خوانش دقیق‌تر کتاب‌ها، گسترش سلایق زیست نشده‌ی ما بشود و البته حمایت از نویسنده‌ها و کتاب‌هایی که در هیاهوی بازار مهجور مانده‌اند.  همچنین برای کمک به بهبود شرایط این روزهای همه‌ی ما، یک روز خاص در هفته را برای تشویق و پشتیبانی از فرهنگِ کتاب خوانی با بودجه‌ای کمتر و دائمی در سبد خرید معنوی خانواده‌ها اختصاص دادیم، تحت عنوان پروژه‌ی «دوشنبه‌های فیروزه‌ای» که خوشبختانه با همیاریِ ناشران گرامی میسر شد. و همینطور راه‌اندازی «باشگاه مشتریان»، که خود سبب حفظ حق همراهی برای خریدهای آتی شما عزیزان می‌شد. 
البته از همه مهمتر تلاش مستمرمان برای خلق یک «آرمان شهر ادبی» با معرفی فهرست های متنوع، که باعث دسترسی راحت‌تر به کتاب‌های مدنظرمان می‌شود نیز همچنان سر لوحه‌ی کارمان است.

پس همه‌ی شما عزیزان، سهم عظیمی برای رسیدن به ایران‌کتابی تواناتر و دانش بنیان‌تر با اهدافی بزرگ‌ و جدیدتر برعهده دارید.
زیرا هر انسانی که با ذهنی باز، تعمق و اندیشه کتاب می‌خواند، می‌تواند به معرفت و شناخت از خود و جهان اطرافش برسد و به اهداف والای انسانی دست پیدا کند.چون کتاب یعنی شانس داشتنِ بال‌هایی به وسعت بینش و دانایی.

 

❤️ سپاسگزاریم از شما که نیایش آگاهی را انتخاب کرده‌اید.