کتاب مداخله خدایی

Gott: ein Theaterstück
نمایشنامه
کد کتاب : 106002
مترجم : رضا بهکام
شابک : 978-6001742330
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مداخله خدایی اثر فردیناند فون شیراخ

در این کتاب، زوایای یک تصمیم مبنی بر مرگ خودخواسته یک شهروند آلمانی بررسی می شود. او در این نمایشنامه ی نفس گیر به طراحی دادگاهی تخصصی در زمینه ی زندگی دراماتیک پیرمردی آرشیتکت دست زده که در آن علاوه بر مرور وضعیت فیزیولوویکی و اجتماعی شخصیت، به نقش کلیسا و ادیان مختلف در حوزه ی تصمیمات شخصی پرداخته است. از دیگر نوشته های او می توان به رمان پرونده ی کولینی و ترور اشاره کرد.
اسقف تیل: ما در یک جامعه، در خانواده ها، در حلقه ی دوستان و در یک کشور زندگی می کنیم و هر فردی در قبال جامعه ی خود سئول است.ما امروزه می دانیم که عمل خودکشی چه بار روانی سنگینی بر دیگران دارد؛از جمله فرزندان، نوه ها، دوستان و همکاران در محیط کار.بر اساس یک پروژه، ارتکاب به خودکشی دست کم بر شش نفر از اطرافیان تاثیر می گذارد. در مجموع سالانه شصت هزار نفر هستند که با تحمل این رنج باقی می مانند و یک سوم از این افراد با مراجعه به روانشناس، در جهت بهبودی خود قدم بر می دارند. مسئولیت اخلاقی با تبلیغ ایده های به ظاهر لیبرال کمی متفاوت است.

کتاب مداخله خدایی

فردیناند فون شیراخ
فردیناند فون شیراخ نویسنده آلمانی متولد 1964 در مونیخ است، در سال 2009 نخستین کتاب داستان خود را با عنوان «جنایت» منتشر کرد و جایزه ادبی «کلایست» را در سال 2009 برای مورد توجه‌ترین اثر نخستین ادبیات آلمانی را از آن خود کرد. این رمان 45 هفته در صدر لیست پرفروش ترین رمان‌های نشریه اشپیگل قرار داشت و بیش از 150 هزار نسخه از آن به فروش رسید و حق انتشار آن به 25 کشور فروخته و براي اقتباس سينمايي نيز انتخاب شد.