کتاب کی بود؟ کی بود؟ که نخ شد یواش یواش ملخ شد

Ki bood? Ki bood?
کد کتاب : 106256
تصویرگر :
شابک : 978-9640218990
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب کی بود؟ کی بود؟ که نخ شد یواش یواش ملخ شد اثر ناصر کشاورز

کتاب «کی بود؟ کی بود؟ که نخ شد یواش یواش ملخ شد» نوشته «ناصر کشاورز» توسط به نشر منتشر شده و یک مجموعه شعری جذاب و آموزنده برای کودکان را در خود جای داده است. این مجموعه شعری، به کودکان با موضوعات متنوعی همچون آشپزخانه، میوه‌ها، لوازم التحریر، حمام، بازی‌ها، حیوانات، خانه، و طبیعت آشنا می‌کند.

این مجموعه کتاب، با شامل 12 جلد جذاب و شیرین ارائه شده است. هر کتاب از این مجموعه به همراه گرافیک و تصویرگری متنوع و دلچسب خود، توانسته است توجه و علاقه کودکان گروه سنی الف و ب را به خود جلب کند. همچنین، از طریق شعرها و تصاویر زیبا، این مجموعه به کودکان نکات کاربردی زیادی را یادآوری می‌کند و در فرآیند یادگیری و توسعه تخیل آنان نقش مهمی ایفا می‌کند.

کتاب کی بود؟ کی بود؟ که نخ شد یواش یواش ملخ شد

ناصر کشاورز
ناصر کشاورز (زادهٔ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۱ در تهران) شاعر و نویسنده کتاب‌های کودکان است. وی دارای نشان درجه یک هنری است.ناصر کشاورز در پنج سالگی همراه با خانواده راهی دامغان شد. تحصیلات ابتدایی تا دیپلم متوسطه را در دامغان گذراند. وی در سال ۱۳۶۷ در رشته مهندسی صنایع در دانشگاه پذیرفته شد اما پس از یک ترم تحصیل انصراف داد. ناصر کشاورز یک دختر و یک پسر دارد. دختر او با نام کلاریز کشاورز موسیقی‌دان و نوازنده فلوت است. ناصر کشاورز فعالیت رسمی خود را با مجله کیهان بچه‌ها شروع کرد و نخستین ...
دسته بندی های کتاب کی بود؟ کی بود؟ که نخ شد یواش یواش ملخ شد