کتاب مجموعه قصه های حنانه

Hannaneh
کد کتاب : 107782
تصویرگر :
شابک : 978-9640234389
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب مجموعه قصه های حنانه اثر علی باباجانی

مجموعه قصه های حنانه" نوشته‌ی "علی باباجانی"، یک مجموعه ارزشمند از داستان‌های کودکانه با محتوای دینی و اخلاقی است که توسط انتشارات به نشر منتشر شده است. داستان‌های این مجموعه به طرز جذابی از زندگی دختری به نام حنانه و خانواده‌اش، به ویژه برادرش حامد، بازگو می‌شوند.

حنانه، به سنی رسیده که باید اهمیت حجاب و پوشش اسلامی را درک کند و از آن پیروی کند. نویسنده، علی باباجانی، کودکان را با داستان‌های مهیج و انگیزه‌آور این مجموعه به مفاهیم حجاب و پوشش اسلامی آشنا می‌کند. این داستان‌ها به شیوه‌ای معنوی و تربیتی تدریجی به دختران گروه سنی ب کمک می‌کنند تا ارزش حجاب و اصول دینی را درک کرده و در زندگی خود اعمال کنند.

"مجموعه قصه های حنانه" نه تنها یک مجموعه داستان کودکانه است بلکه به عنوان یک ابزار موثر برای تربیت اسلامی و اخلاقی کودکان تأکید می‌کند. این کتاب می‌تواند به والدین و مربیان به عنوان یک منبع مفید در فرهنگ‌سازی کودکان خود ارائه شود.

کتاب مجموعه قصه های حنانه

علی باباجانی
علی باباجانی متولد 1/ 1/ 52 وفس اراک است. ادبیات فارسی فارسی خوانده است و تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داده است. وینویسنده، بازنویس، شاعر، پژوهشگر، مدرس، و منتقد است. باباجانیسردبیر مجله سنجاقک، کارشناس ادبی مجله روزهای زندگی بچه ها، عضو شورای شعر رشد نوآموز، و همکاری مستمر با نشریات کودک و نوجوان می باشد.