کتاب کاردرمانی برای کودکان کم توان ذهنی

Occupational therapy
کد کتاب : 108518
شابک : 978-6005070460
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب کاردرمانی برای کودکان کم توان ذهنی اثر محبوبه شاطریان

همه ما زمانی که با درمان کودکان کم توان ذهنی مواجه می‌شویم، اغلب به دنبال معجزه‌ای از سوی خداوند هستیم که ما و این کودکان را از درد و رنج نجات بخشد. اما گاهی اوقات غافل می‌مانیم که وجود این کودکان خود نیز یکی از معجزات بزرگ الهی است. کتاب « کاردرمانی برای کودکان کم توان ذهنی» روش‌های عملی، آسان و نتیجه‌بخشی را برای کمک به کودکان کم توان ذهنی به ما نشان می‌دهد. هدف اصلی این کتاب، ارائه‌ی راهکارهای مفید به والدین است تا آن‌ها بتوانند به صورت موثر و فعال در درمان کودکان کم توان ذهنی خود همکاری کنند.

فهرست مطالب این کتاب عبارتند از:
- کودکان کم توان ذهنی: در این بخش به معرفی کودکان کم توان ذهنی پرداخته می‌شود.
- عوامل ایجاد کم توانی ذهنی: عواملی که می‌توانند به بروز کم توانی ذهنی در کودکان اسامی شده و تحلیل می‌شوند.
- علائم کودکان کم توانی ذهنی: در این بخش، علائم و نشانه‌هایی که ممکن است بر روی کودکان کم توان ذهنی دیده شود، مورد بررسی قرار می‌گیرند.
- توانبخشی کودکان کم توان ذهنی: روش‌ها و اصول توانبخشی برای کمک به بهبود وضعیت کودکان کم توان ذهنی مورد بررسی قرار می‌گیرند.
- آموزش‌های پایه مدرسه برای کودکان کم توان ذهنی: در این بخش، آموزش‌های اساسی مورد نیاز برای کودکان کم توان ذهنی در محیط مدرسه به تفصیل مورد بررسی و شرح داده می‌شوند.

این کتاب به والدین، مربیان و تربیت‌کنندگان کمک می‌کند تا با دانش و اطلاعات لازم برای پشتیبانی از کودکان کم توان ذهنی، به آن‌ها کمک کرده و تاثیر مثبتی در رشد و توسعه‌ی آن‌ها داشته باشند.

کتاب کاردرمانی برای کودکان کم توان ذهنی

دسته بندی های کتاب کاردرمانی برای کودکان کم توان ذهنی