کتاب طرحواره درمانی کودکان و نوجوانان

Schema Therapy for Children and Adolescents
(راهنمای بالینگران)
کد کتاب : 113945
مترجم :
شابک : 978-6002503411
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 500
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : زرکوب
زبان کتاب : فارسی و انگلیسی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 23 اردیبهشت

معرفی کتاب طرحواره درمانی کودکان و نوجوانان اثر کریستوفر لوز

این کتاب «طرحواره درمانی کودکان و نوجوانان» تطبیق طرحواره درمانی (ST) برای کودکان و نوجوانان را به خوبی و با زبانی شیوه ارائه میدهد. این اثر توسط توسعه دهندگان این رویکرد نوشته شده است. این اثر طیف گسترده ای از تکنیک های نوآورانه ویژه کودک و والدین را با راهنمایی دقیق در مورد نحوه اعمال آنها در پنج مرحله کلیدی رشد از نوزادی تا بزرگسالی ارائه می دهد. مطالعات موردی مطالب را زنده می کند و تمرکز فراتر از رابطه درمانی اصلی به چیزی است که نویسندگان آن را "کوچینگ طرحواره" می نامند - والدین و مراقبان را تشویق می کند تا در نظر بگیرند که چگونه روش های ریشه دار تفکر، رفتار و پاسخ آنها ممکن است به بهبود شرایط کمک کند.
در کتاب «طرحواره درمانی کودکان و نوجوانان» ، درمانگران بین حالت های کودک، مدل های والدین، حالت های مقابله و حالت بزرگسال سالم تمایز قائل می شوند. طرحواره درمانی برای کودکان و نوجوانان با راهنمایی دقیق در مورد نحوه اجرای گفتگوهای طرحواره مناسب سن و استفاده تخیلی از بازی برای تقویت یا جایگزینی بازنویسی تصاویر، به درمانگران این امکان را می دهد که به جوانان کمک کنند تا رویدادهای دشوار را پشت سر بگذارند و راه های جدید و سالم تری را برای پیش رو انتخاب کنند.

اولین کتاب برای تطبیق طرحواره درمانی برای کودکان و نوجوانان - مدل ST-CA را ارائه می دهد و یک راهنمای عملی و روشن برای اجرای بالینی را شامل میشود.

کتاب طرحواره درمانی کودکان و نوجوانان

کریستوفر لوز
دکتر کریستوف لوس روان درمانگر کودکان و نوجوانان که در سال 1966 در بریتانیا به دنیا آمد