کتاب برفی

Arkadaşım Kartopu
داستان های آنی و دوستانش 1 _عشق مادرانه
کد کتاب : 117684
مترجم :
شابک : 978-6229537688
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 16
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب برفی اثر بسطامی یازگان

عشق مادرانه از سنین کودکی در دختربچه‌ها نمود پیدا می‌کند. علاقه‌ای که به عروسک خود دارند، به آن غذا می‌دهند، او را می‌خوابانند، اجازه نمی‌دهند تنها باشد و… همگی از عشق مادرانه آنها سرچشمه می‌گیرد. اما شاید خود کودکان این را ندانند که این حس، عشق مادرانه است. چطور مفهوم علاقه و عشق مادری را به آنها انتقال دهیم؟ برفی یکی از کتاب‌های مجموعه قصه‌های آنی و یک داستان درباره عشق مادرانه است.
برفی یک داستان ساده و روان است. بنابراین کودکی که تازه سواد خواندن پیدا کرده‌، می‌تواند به‌تنهایی این داستان را بخواند. شما نیز می‌توانید با او همراه شوید و بعد از تمام شدن داستان از او بخواهید که نظر و احساسش را درباره قصه بگوید. از او بخواهید احساس شخصیت‌های داستان را نیز حدس بزند. با این کار هم برای احساس او ارزش قائل خواهید بود و هم داستان را در ذهنش پررنگ‌تر می‌کنید. از طرف دیگر تصاویر کتاب نیز رنگی و جذاب هستند. هدف از این طرح این بوده است که کودکان این تصاویر را در ذهن خود ثبت کنند و آنها را به یاد بسپارند. خواندن این کتاب برای کودکانی که نمی‌‌توانند متن‌ها را بخوانند نیز جذاب خواهد بود.

کتاب برفی

بسطامی یازگان
Bestâmi Yazgan (زادهٔ ۱۹۵۷ در عثمانیه، ترکیه) آهنگساز ترک است. او در سال 1978 از دانشگاه آتاتورک، دانشکده ادبیات فارغ التحصیل شد. در حال حاضر، علاوه بر کار به عنوان سردبیر مجله Güneysu Kültür، Sanat ve Edebiyat Dergisi که به مدت 16 سال در عثمانیه منتشر می شود، در دبیرستان وفا استانبول به تدریس ادبیات می پردازد.