کتاب ماهی تو آب تمیزه

Splash Fish
کتاب حمام
کد کتاب : 120523
شابک : 978-6006897844
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ماهی تو آب تمیزه اثر رودابه حمزه ای

کتاب حمام «ماهی تو آب تمیزه» یک کتاب تصویری همراه شعر است. با جنس پلاستیکی است که زمانی که کودک در حمام است یا در مکانی که می‌خواهد آب بازی کند این کتاب را می‌تواند به راحتی همراه خود داشته باشد و از دیدن کتاب یا خواندن آن لذت ببرد و سرگرم باشد.
کتاب حمام چیست؟ کتاب حمام یکی از وسایل آموزشی برای نوزادان و خردسالان است که بصورت پلاستیکی بوده و دارای رنگ ها وشکل های متنوع است. بعضی از کودکان از حمام رفتن هراس دارند و کتاب حمام مشوق و وسیله بازی خوبی برای کودکان است. می توانید در حمام و یا داخل منزل از روی کتاب برای کودک قصه پردازی کنید و قوه تخیل و پرسشگری او را تقویت کنید. به کمک این کتاب کودکان خود را در سنین پایین به کتاب خواندن و یادگیری رنگها و کلمات علاقمند نمایید. ورقه های این کتاب ضخیم است و کودک در سنین بسیار کم نیز می تواند آن را بگیرد و ورق بزند، بنابراین برای تقویت توانایی گرفتن و لمس کردن عالی است.

کتاب ماهی تو آب تمیزه

رودابه حمزه ای
رودابه حمزه ای متولد سال 1343 در تهران است. وی در سیزده سالگی متوجه علاقه اش به شعر شد و شروع به مطالعه کتابها ی شعر گوناگون کرد ، تا جایی که خود نیز اقدام به سرودن شعر نمود . تا سن بیست وشش سالگی این اشعار مربوط به بزرگسالان می شد ، ولی درهمین زمان متوجه شد کتابهای شعر کودک آنچنان که باید، دختر کوچکش را به خودجذب نمی کند.بنابراین تصمیم گرفت خود اقدام به نوشتن کتاب برای کودکش کند . بعد از مدتی به پیشنهاد همسرش یکی از این کتابهای شعر کودکرا به چاپ رساند تا علاوه بر دخترش تمامی کودکان ایران از ...