کتاب چزار

Cheraz
کد کتاب : 125612
شابک : 978-6227555370
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 318
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 23 اردیبهشت

معرفی کتاب چزار اثر محسن پیرهادی

«چزار در زبان لری به معنای «حسرت‌به‌دل» است. این نام را به این دلیل برای این رمان برگزیدم که قهرمانان این قصه، هرکدام به نوعی کوله‌باری از حسرت را به دوش کشیدند. و این حسرت‌ها را پایانی نبود، جز مرگ. خدا را شاکرم که به یاری‌اش توانستم گوشه‌ای از دین خود را به آب و خاک اجدادی‌ام ادا کنم.
اسامی و شخصیت‌های داستان و تمام مکان‌های موجود در قصه، همه واقعی هستند، اما این داستان صرفا زاییده‌ی تخیلات بنده است و هرگز اتفاق نیفتاده است. دلیل استفاده از نام‌ها و مکان‌های واقعی، صرفا جهت تشکر و قدردانی از اهالی روستای مذکور می‌باشد که هر کدام به سهم خود، بخشی از خاطرات این آب و خاک را ترسیم کرده‌اند.»

کتاب چزار

محسن پیرهادی
محسن پیرهادی (متولد مرداد ۱۳۵۹) نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر در مجلس شورای اسلامی است. او ناظر هیئت رئیسه در اجلاسیه اول، دوم و چهارم مجلس یازدهم و مدیر مسئول روزنامه رسالت است. پیرهادی عضو هیئت رئیسه چهارمین دوره شورای شهر تهران (۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶) نیز بود که در انتخابات این دوره از لیست آبادگران ایران اسلامی توانست به شورای شهر تهران راه یابد.محسن پیرهادی، در رشته کارشناسی ادیان و عرفان تحصیل کرده است و مقطع کارشناسی ارشد و دکترا را نیز در دانشگاه علامه طباطبایی در رشته روابط بین&zwnj...