کتاب وارکرفت جلد 1 - آرتاس

Arthas
کد کتاب : 15041
مترجم :
شابک : 978-6002911537
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 420
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب وارکرفت جلد 1 - آرتاس اثر کریستی گلدن

در «وارکرفت» داستان ازین قرار است که وقتی طاعون همه چیزهایی را که دوست داشت تهدید کرد ، آرتاس به دنبال یک سنگ شانس که به اندازه کافی قدرتمند باشد و به کمک آن بتواند میهن خود را نجات دهد، به راه می افتد. با این حال ، هدف جستجوی او هزینه های سنگینی را رقم می زند و هبوط وحشتناکی در انتظارش خواهد بود. مسیر آرتاس او را از طریق زباله های قطب شمال به سمت تخت سنگ های منجمد هدایت می کند ، جایی که بالاخره با تاریک ترین سرنوشت ها روبرو خواهد شد.
داستان کتاب «وارکرفت جلد 1-آرتاس» با آرتاس در نه سالگی ، در دوره بین جنگ های اول و دوم آغاز می شود. در ادامه همانطور که در بالا خلاصه ای ارائه شد، آرتاس در مسیری که می پیماید با سرنوشتی شوم و شیطانی بر خواهد خورد که فرم نگارش اثر توسط «کریستی گلدن» ازین ماجرا ماجرایی پرتعلیق و مرموز ساخته است. او در دروایت خویش برخورد با همه چیز از ارباب شیطان گرفته تا جادوگران قدرتمند را روی کاغذ می آورد.
باید گفت که کریستی گلدن بهترین نویسندگان وارکرفت است و ترجمه این اثر توسط «افشین اردشیری» می تواند نکته خائز اهمیتی برای دوستداران این ژانر از ادبیات داستانی باشد.

کتاب وارکرفت جلد 1 - آرتاس

کریستی گلدن
کریستی گلدن (زاده 21 نوامبر 1963) نویسنده آمریکایی است.وی تقریباً پنجاه رمان و چندین داستان کوتاه در بخش های تخیلی، ترسناک و علمی تخیلی نوشته است.
نکوداشت های کتاب وارکرفت جلد 1 - آرتاس
can only say one thing about this. I (beep) love this book
من فقط می توانم در این مورد یک چیز بگویم. من وحشتناک این کتاب را دوست دارم
Blizzplanet.com

قسمت هایی از کتاب وارکرفت جلد 1 - آرتاس (لذت متن)