کتاب خیال بافی ها 1

Dreaming
کد کتاب : 16754
شابک : 978-2000639596
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

خیال بافی ها 2
Dreaming
کد کتاب : 16755
شابک : 978-6008320319
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب خیال بافی ها 1 اثر شیما سبحانی

خیالبافی ها نوشته ی شیما سبحانی دل نوشته هایی است از جنس عشق و اندوه. خیالبافی ها داستان نیست بلکه متونی است شعر وار که از احساسات و عواطف و تجربه های حسی نویسنده می گوید، کلمات و مفاهیم آشنا که مکرر در شبکه های اجتماعی به چشم می خورند در این کتاب بسط و گسترش یافته اند. در بخش هایی متن مبهم به نظر می رسد که می تواند از پریشانی خیال و ذهن نویسنده در زمانی خاص نشات گرفته باشد و گاهی نیز شفاف صمیمی است درست عین یک فنجان چای در عصری پاییزی. کتاب نثری شعرگونه دارد و می توان آنرا به کپشن های اینستاگرامی تشبیه کرد. موضوع عمده و اصلی کتاب مفهوم عشق است، عشقی اما نه عارفانه و شورانگی بلکه عامیانه و همگانی که یا لذت وصل را به همراه دارد یا درد فراق را به دنبال. هر کدام از این پیشامد ها دستمایه ای شده است برای نویسنده تا نگرش خود را نسبت به هر کدام بیان کند. از جدایی می گوید و از رسیدن، از ماندن و از رفتن. دلنوشته هایی که مناسب تنهایی کسانی است که درگیر رابطه ای عاطفی اند. عامیانه بودن کتاب می تواند برای خواننده معمولی و نه حرفه ای اثری جذاب و خواندنی باشد. این کتاب توسط انتشارات 360 درجه منتشر شده است.خیالبافی ها نوشته ی شیما سبحانی دل نوشته هایی است از جنس عشق و اندوه. کتاب نثری شعرگونه دارد و می توان آنرا به کپشن های اینستاگرامی تشبیه کرد. از جدایی می گوید و از رسیدن، از ماندن و از رفتن. دلنوشته هایی که مناسب تنهایی کسانی است که درگیر رابطه ای عاطفی اند. این کتاب توسط انتشارات 360 درجه منتشر شده است.

کتاب خیال بافی ها 1

شیما سبحانی
شیما سبحانی متولد سال 1360 در مشهد، نويسنده جوان و خوش ذوق ایرانی می باشد که در تهران ساکن است.
دسته بندی های کتاب خیال بافی ها 1
قسمت هایی از کتاب خیال بافی ها 1 (لذت متن)
آه که چقدر از این عشق های روتین دلم می خواهد! سی سال بگذرد، ما پیر شویم، و هنوز از یک استکان چای بنوشیم!

به تعداد روزهای غمگین گذشته، با تو حرف دارم به تعداد دقیقه ها و ساعت های چشم به راهیت، با تو حرف دارم فصل ها گذشتند و فاصله ریشه هایمان را از هم جدا نکرد ما دیگر دور نمی .شویم آفتاب تابیده است و من به تعداد روزهای آینده دوستت خواهم داشت.

ک روز از خواب بیدار می شوی، می بینی حس و حالی تازه سراغت آمده. دلت می خواهد تمام آدم ها و خاطره هایشان را فراموش کنی و فقط به همین امروز فکر کنی. تلفن ات را خاموش می کنی، شیک ترین لباست را می پوشی، جلوی آیینه می ایستی چند دقیقه به خودت نگاه می کنی و با حالی خوب از خانه بیرون می روی. کافه ای دنج را انتخاب می کنی برای یک صبح عاشقانه ی دلپذیر. خودت را به یک فنجان نوشیدنی دلخواه میهمان می کنی. امروز قرار است، اتفاق عاشقانه ی بزرگی برایت بیفتد. یک شروع ابدی. خودت را به یک عشق ماندگار دعوت می کنی! از همین امروز قرار است عاشق خودت باشی! تصمیم می گیری چند روز مانده تا بهار را به جای هیاهوی تکراری هر سال، روحت را بتکانی.