کتاب گیتار برای همه 1

Guitar For All
(نواختن)
کد کتاب : 20603
شابک : 979-0698501088
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 102
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

گیتار برای همه 2
Guitar For All
(تحلیل و بداهه نوازی)
کد کتاب : 20604
شابک : 979-0698501095
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 101
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب گیتار برای همه 1 اثر محمد راسخی پور

در این کتاب برای اولین بار در ایران راجع به هارمونی روی گیتار آموزش داده شده است، علاوه بر آن در این کتاب راجع به کنترپوان و فرم هم توضیحاتی وجود دارد که این اطلاعات در آینده به شما کمک فراوانی می کند. باید تأکید کنم که یک نوازندهی خوب گیتار الکتریک بداهه نواز خوبی نیز هست و علت آن هم ناتوانی آهنگسازان امروزی کشورمان در نت نویسی برای این ساز است به حدی که اگر به یکی از برترین آهنگسازان کلاسیک حاضر یک صفحه از نت های خود را نشان دهید خیلی از علامت ها را نمی داند.
در این کتاب راجع به افکت های صدا توضیحاتی وجود دارد تا نوازنده بتواند رنگ صدایی مورد علاقه ی خود را پیدا کند. بعد از یادگیری افکت ها، فیلم های آموزشی تماشا کنید و اگر تاکنون افکت نخریده اید تا زمانی که خوب اطلاعات افکت ها را متوجه نشده اید خرید نکنید و حتما با امتحان کردن صدای افکت آن را بخرید و به تبلیغات رنگارنگ اینترنتی توجه نکنید.
دوستان من بعد از اینکه این کتاب را تمام کردید با جدیت به نواختن قطعات مختلف و تحلیل آنها ادامه دهید موسیقی هیچ پایانی ندارد و افرادی بهترین و برترین های دنیا هستند که همیشه خود را هنرجو می پندارند تا چیزهای بیشتری یاد بگیرند. نواختن قطعات از سبک های مختلف موسیقی برای یک نوازنده ی گیتار الکتریک بسیار مهم است و زیرا یک نوازنده ی خوب در سبک های مختلف موسیقی توانایی های خود را مانند یک آچار فرانسه نشان می دهد، پس به سبکی خاص تعصب نداشته باشید.

کتاب گیتار برای همه 1

محمد راسخی پور
محمد راسخی پور متولد سال 1365، وی فعالیت موسیقی خود را از سال هفتاد و نه آغاز کرد در سال هشتاد و شش وارد دانشگاه موسیقی شده و در سال نود در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شد؛وی همچنان در دوران دانشجویی به تدریس گیتار پرداخت و اطلاعات خود را در زمینه یک متد آموزشی جامع درباره ی گیتار الکتریک کامل نمود در سال ۹۳ کتاب او با عنوان گیتار برای همه در دو جلد وارد بازار شد.وی همچنین نویسنده ی کتاب چگونه یک استودیوی موسیقی خانگی داشته باشیم نیز است.از فعالیت های او میتوان علاوه بر تدریس ؛تحقیق؛ آهنگ سازی ...
دسته بندی های کتاب گیتار برای همه 1