کتاب نمی دانم ها

I don't knows
(دفتر هفتم)
کد کتاب : 20940
شابک : 978-9645250001
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1396
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب نمی دانم ها اثر حسین پناهی

حسین پناهی شاعر و نویسنده اهل ایران است. او در سال ۱۹۴۱ در تهران متولد شد. پناهی در زمینه‌های مختلف ادبیات فعالیت داشته است، اما شهرت و شناخت وی بیشتر به خاطر شعر است.

شعرهای حسین پناهی با وجود سادگی و طراوت، از عمق و غنایی بالایی برخوردارند. او به طور معمول از زبان ساده و قابل فهم استفاده می‌کند و احساسات و اندیشه‌هایش را به شکلی صادقانه و صریح به خواننده منتقل می‌کند. شعرهای پناهی عموما در مورد موضوعاتی مانند عشق، زندگی، طبیعت و خودشناسی است.

او تاکنون چندین دیوان شعر منتشر کرده است که برخی از معروف‌ترین آثار وی عبارتند از "باران‌های باران"، "خاکستر پرنده‌ها" و "ماهرویا". شعرهای حسین پناهی به طور گسترده‌ای در ایران و حتی خارج از کشور مورد توجه قرار گرفته و ترجمه‌هایی از آثار وی به زبان‌های دیگر نیز انجام شده است

کتاب نمی دانم ها

حسین پناهی
حسین پناهی در ۶ شهریور (۱۳۳۵) در روستای دژکوه واقع در حوالی شهر سوق از توابع شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد زاده شد. او پس از اینکه تحصیلات ابتدایی را در بهبهان گذراند به خواست پدرش برای ادامه تحصیل به مدرسه آیت‌الله گلپایگانی رفت و بعد از پایان تحصیلات به محل تولدش بازگشت. او که در جامه روحانیت قصد داشت به مردم خدمت کند بر اثر اتفاقی مسیر زندگی‌اش را تغییر داد و ناگهان همه چیز را رها کرد و به تهران آمد و چون علاقه خاصی به هنر و بازیگری داشت در مدرسه آناهیتا نام‌...
دسته بندی های کتاب نمی دانم ها
قسمت هایی از کتاب نمی دانم ها (لذت متن)
از تو میترسم . واهمه دارم . خیلی! سینه به سینه اش میشوم .. پا پس میکشد... چرا...!؟ نمیدانم! به چشمانش زل میزنم .. به همین سادگی..! نمیدانم!.. یعنی چه!! سرش را پایین می اندازد و دکمه پیراهنش را سفت میکند.. - : تو که خوب میدانی.. تمام روز و روزگارم را همین نمیدانم ها پر کرده است.