کتاب علائم ستاره ای

Linda Goodman's Star Signs
کد کتاب : 21083
مترجم :
شابک : 978-9647390965
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 888
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1987
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب علائم ستاره ای اثر لیندا گودمن


راهنمای اساسی معنویت و خود یاری...
لیندا گودمن از طریق کتابهای پرفروش خود ، علائم خورشیدی و علائم عشق به میلیون ها نفر کمک کرده است تا زندگی ، عشق و مشاغل خود را بهبود بخشند. در اینجا ، در کتاب علائم ستاره ای که در واقع شخصی ترین کتاب خود لیندا گودمن است ، اخترشناس برجسته ی آمریکایی ، یک مرجع روشنگر و به طرز چشمگیری دقیق نوشته است تا به شما در یافتن تمام قدرتهایی که در اختیار دارید کمک کند. چگونه می توانید به آزادی مالی و امنیت مالی دست یابید؟ کدام روش های درمانی واقعا کار می کنند؟ چه معنای پنهانی ای را می توان در اعداد ، کلمات و دژاوو یافت؟ چگونه می توان از موسیقی ، رنگ و کریستال ها برای بهبود بخشیدن به بدن و ذهن خود استفاده کرد؟
لیندا گودمن با دلسوزی ، شوخ طبعی و ادراک معمول خود افق های اختر شناسی را گسترده تر می کند تا در راه رسیدن به سلامتی و خوشبختی به شما کمک کند. با کتاب علائم ستاره ای هارمونی فراموش شده ی خود با جهان را دوباره به یاد بیاورید.
در این کتاب گودمن در مورد طیف گسترده ای از موضوعات مربوط به بهزیستی معنوی و جسمی ، از جمله چرخه کارما ، تناسخ ، سلامت کامل ، مشاوران معنوی ، کریستال ها و چشم سوم بحث می کند.

کتاب علائم ستاره ای

لیندا گودمن
لیندا گودمن با نام اصلی ماری آلیس کیمری (۱۹۹۵–۱۹۲۵ میلادی)، شاعر و ستاره شناس بود. ویژگی او به خاطر نوشتن اولین و پرفروشترین کتاب ستاره شناسی در نیویورک تایمز است.او در ۹ آوریل ۱۹۲۵ میلادی (۱۳۰۴ خورشیدی) در مرگنتاون، ویرجینیای غربی به دنیا آمد. لیندا گودمن در ۲۱ اکتبر سال ۱۹۹۵ میلادی (۱۳۷۴ خورشیدی) درگذشت.وی عمرش را پای تلفیق علم نجوم و ستاره شناسی های چینی گذاشت و متولدین ماه های مختلف سال را به لحاظ شخصیتی و رفتاری معرفی کرد.
دسته بندی های کتاب علائم ستاره ای
قسمت هایی از کتاب علائم ستاره ای (لذت متن)
خداوندا مرا وسیله ای برای برقراری صلح کن در جایی که نفرت هست به من عشق را بنما در جایی که ناسزا است به من گذشت را بنما در جایی که شک هست به من ایمان ده در جایی که ظلمت و تاریکی هست بگذار نور را گسترش دهم در جایی که اندوه و تاثر هست به من یاری کن که شادی را بیابم رحمتی فرما و کاری کن که زیاد به جستجو نپردازم و به همان اندازه که مورد درک فهم قرار می گیرم قادر به فهم و درک باشم مورد عشق و علاقه باشم به همان اندازه که خودم دوست دارم و عشق می پرورانم سپس معجزه پشت معجزه به وقوع خواهد پیوست و شگفتی ها هرگز پایان نخواهد گرفت.

چه تعداد مهندس وجود دارند که در رویای پزشک شدن به سر می برند و چه تعداد وشک وجود دارند که آرزو داشتند روزی مهندس شوند؟ چند نفر دانشمند در حسرت آهنگساز شدن می سوزند؟ و از میان آهنگسازان چند نفر در شوق راننده شدن در تب و تاب هستند؟ در این دنیا، میلیونها میلیون زن و مرد نارا و افسرده و بدبخت وجود دارد. کسانی که متأسفانه استعدادهای ذاتی قابلیتها و رویاهایشان با نحوه ای که نان روزانه شان را به دست می آورند، فرق دارد این کار نه تنها نوعی به هدر رفتن تأسف آور نیروی انسانی زنان و مردان است که نوعی به هدر دادن غم انگیز و بیهوده شادی و خوشبختی بشری نیر هس مسئله ای که می بایست از بدو تولد، جزو حقوق مستقل هر انسانی در روی زمین تلقی شود.