کتاب پنیر داداش ماسته حرف می می نی راسته

Mimini
می می نی 10
کد کتاب : 25069
شابک : 978-9643691134
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 29
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب پنیر داداش ماسته حرف می می نی راسته اثر ناصر کشاورز

مجموعه کتاب‌های مصور "می‌می‌نی" شامل ماجراهای یک میمونک کوچولو و بازیگوش و مامانش است. این کتاب‌ها برای کودکان خردسال دو تا شش‌ساله تدوین شده‌اند و با زبان شعر و تصاویر مصور به ارائه داستان‌های آموزنده می‌پردازند. شخصیت می‌می‌نی بر اساس مجموعه داستان‌های بابلز (Bubbles) شکل گرفته است و ناصر کشاورز، شاعر برجسته‌ی کودکان، اشعار کتاب را با توجه به محتوای داستان‌های اصلی تنظیم کرده است. این مجموعه هدف دارد نکات اخلاقی و مهارت‌های رفتاری را به کودکان خردسال آموزش دهد و همچنین والدین و سرپرستان را در آموزش کودکان خردسال یاری نماید. مجموعه "می‌می‌نی و مامانی" تاکنون بیش از سی بار تجدید چاپ شده و نسخه‌ی الکترونیک آن نیز اکنون از طریق سایت کتابراه در دسترس عموم قرار دارد.
کتاب می‌می‌نی 10: پنیر داداش ماسته حرف می‌می‌نی راسته، با اقتباس از کتاب بابلز اعتراف می‌کند در قالب یک شعر کودکانه، ماجرای روزی را تعریف می‌کند که می‌می‌نی به‌جای پیدا کردن شیرینی دسته گل به آب می‌دهد! او در آشپزخانه مشغول گشتن می‌شود و بالاخره ظرف شیرینی‌ها را بالای کمد پیدا می‌کند، اما وقتی می‌خواهد آن را بردارد، ظرف از دستش بر زمین می‌افتد و می‌شکند. هنگامی‌که مامان با ظرف شکسته‌ی شیرینی‌ها مواجه می‌شود، مطمئن است یا می‌می‌نی این کار را انجام داده یا خواهرش جی‌می‌نی. می‌می‌نی اول انکار می‌کند، اما تصمیم می‌گیرد راستش را بگوید. مامانی برای راستگویی به او و جی‌می‌نی جایزه می‌دهد، فکر می‌کنید آن‌ها چه جایزه‌ای از مامان گرفتند؟

کتاب پنیر داداش ماسته حرف می می نی راسته

ناصر کشاورز
ناصر کشاورز (زادهٔ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۱ در تهران) شاعر و نویسنده کتاب‌های کودکان است. وی دارای نشان درجه یک هنری است.ناصر کشاورز در پنج سالگی همراه با خانواده راهی دامغان شد. تحصیلات ابتدایی تا دیپلم متوسطه را در دامغان گذراند. وی در سال ۱۳۶۷ در رشته مهندسی صنایع در دانشگاه پذیرفته شد اما پس از یک ترم تحصیل انصراف داد. ناصر کشاورز یک دختر و یک پسر دارد. دختر او با نام کلاریز کشاورز موسیقی‌دان و نوازنده فلوت است. ناصر کشاورز فعالیت رسمی خود را با مجله کیهان بچه‌ها شروع کرد و نخستین ...