کتاب من معذرت نمی خواهم

I Won't Apologize
کد کتاب : 27001
مترجم :
شابک : 978-6000103880
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 44
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1984
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

من معذرت نمی خواهم (مناسب نابینایان)، سیمی
I Won't Apologize
کد کتاب : 135633
مترجم :
شابک : 978-6000105907
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 74
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1984
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب من معذرت نمی خواهم اثر سوفیا پروکوفیوا

کتاب "من معذرت نمی‌خواهم"، یک داستان کودکانه اثر سوفیا پروکوفیوا است که ترجمه‌ی آن توسط رضی هیرمند انجام شده و توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است. این داستان به بچه‌ها آموزش می‌دهد که چگونه عذرخواهی کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ تأسیس شده است، بزرگترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را در اختیار دارد و از مهم‌ترین ناشران کتاب‌های کودک است. این سازمان به‌علاوه از کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم‌ها و بازی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

شخصیت اصلی داستان، واسیا، یک بچه‌کوچک است که اسباب‌بازی‌های فراوانی دارد. زمانی که از خانواده‌اش یک اسباب‌بازی دیگر می‌خواهد و مادرش از او می‌خواهد صبر کند، واسیا بدگویی می‌کند و عذرخواهی نمی‌کند. این تصمیم نادرست واسیا باعث می‌شود که شهر به طوفان فرو برود و او به علت عصبانیت و ندادن عذرخواهی، به مشکلات بیشتری برخورد کند.

در این داستان، با روایت ماجراهای واسیا، بچه‌ها می‌توانند از تجربه‌های او درک‌کنند که عذرخواهی کردن و صبوری داشتن چقدر مهم و حیاتی است. این داستان با نکات آموزنده‌ای در خصوص رفتارهای مناسب و انتخاب‌های درست، به کودکان کمک می‌کند تا در مواجهه با مشکلات و انتخاب‌هایشان بهترین تصمیم‌ها را بگیرند و از ارتکاب خطاهای ناخواسته جلوگیری کنند.

کتاب من معذرت نمی خواهم

سوفیا پروکوفیوا
سوفیا پروکوفیوا (Sofya Prokofyeva) متولد سال 1928، نویسنده کتاب های کودکان روسی می باشد.