کتاب می خواهی دوست من باشی؟

Veux-tu être mon ami ?
کد کتاب : 27155
مترجم :
شابک : 978-6000104580
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

دوست
Veux-tu être mon ami ?
مهارت های زندگی با… (همراه با نامه)
کد کتاب : 71091
مترجم :
شابک : 978-6006972350‬‮‮
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 16
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب می خواهی دوست من باشی؟ اثر اریک بتو

دوستی جایگاه مهمی در زندگی ما دارد. و برای کودکان، توانایی دوست یابی بسیار تعیین کننده است. در واقع، از طریق پیوندهای دوستی است که آنها ایجاد و حفظ می کنند که کودکان مهارت های اساسی مانند اشتراک گذاری، مذاکره، همدلی و توانایی درخواست بخشش را به دست می آورند.

این کتاب مملو از توصیه های عملی است که به جوانان کمک می کند تا دریابند چگونه دوست پیدا کنند، دوست واقعی چیست و چگونه با مشکلات رابطه برخورد کنند.

چه چیزی کسی را دوست می کند؟ چگونه دوست پیدا کنیم؟ چه چیزی ما را به یک دوست خوب تبدیل می کند؟ و چه چیزی باعث می شود که ما دوست خوبی نباشیم؟

اینها سوالاتی است که مولی پاتر در کتاب تصویری افسانه ای جدیدش مطرح می کند. پر از تصاویر زیبا، کتاب«می خواهی دوست من باشی؟» هم شوخ طبع و هم جذاب است و بچه ها را ترغیب می کند تا ایده دوستی را با والدین و همسالان خود در میان بگذارند.

کتاب می خواهی دوست من باشی؟

اریک بتو
اریک بتو، متولد 30 اوت سال 1968 در Chamalières (Puy-D-Dome)، نویسنده و تصویرگر فرانسوی است.اریک بتودر رشته اقتصاد و حقوق تحصیل کرد و سپس در olecole Émile-Cohl1،2 در لیون تحصیل کرد. او نخستین انتشارات خود را از اواسط دهه 1990 آغاز کرد.او نویسنده بیش از صد آلبوم یا کتاب است که بیشتر آنها کتاب های کودکان می باشند. او در اصل فیلمنامه‌نویس و تصویرگر آثار خود است اما متون دیگر نویسندگان جوان را نیز به تصویر می کشد. در میان آنها، می توانیم فرانسوا دیوید، کارل نوراک یا میشل پیکهال ...