کتاب ترانه های نوازش

Tarane-haye Navazesh
کد کتاب : 27273
شابک : 978-9643911355
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب ترانه های نوازش اثر مصطفی رحماندوست

این کتاب جذاب و دلنشین، مجموعه‌ای از ترانه‌هایی با زبانی ساده و دوست‌داشتنی است که برای لحظه‌های شاد و زیبا در کنار والدین و کودکان طراحی شده است. تصاویر زیبا و جذاب این کتاب نیز بازیگوشی و خلاقیت کودکان را تحریک کرده و چشمان زیبابین آن‌ها را با نگاهی خاص نوازش می‌دهد. این مجموعه ارزشمند ترانه‌ها، افکار مثبت و احساسات دوست‌داشتنی را در دنیای کودکان به نمایش می‌گذارد و برای والدین نیز فرصتی خوب برای ایجاد ارتباط نزدیکتر با فرزندانشان را به ارمغان می‌آورد.

کتاب ترانه های نوازش

مصطفی رحماندوست
مصطفی رحماندوست معروف به شاعر «صد دانه یاقوت» (زاده ۱ تیر ۱۳۲۹، همدان) شاعر، نویسنده و مترجم کتاب‌های کودکان و نوجوانان است. او از داوران و نمایندگان هیئت علمی جشنواره بین‌المللی شعر فجر بوده است.او پس از اخذ مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران، به عنوان کارشناس کتاب‌های خطی در کتابخانه مجلس مشغول به کار شد و سپس به عنوان مدیر مرکز نشریات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیر مسئول نشریات رشد، سردبیر رشد دانش آموز، سردبیر و پدیدآورنده سروش کودکان و...
قسمت هایی از کتاب ترانه های نوازش (لذت متن)
لی لی لی لی لالا خوشگل بابا بیدار شو از خواب هزار ماشالّا دختر من خوابیده آفتاب به روش تابیده می بینی مامان بیداره مشغول کار و باره یالّا بیدار شو از خواب بزن به صورتت آب قل می زنه سماور از جا بلندشو دختر!