کتاب تربیت بدون فریاد

Screamfree Parenting
(کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان)
کد کتاب : 28689
مترجم :
شابک : 978-9642785278
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 215
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 19
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب تربیت بدون فریاد اثر هال ادوارد رانکل

اگر مانند اکثر والدین در تربیت فرزند خویش سردرگم هستید ، آنچه در حال حاضر بدان نیاز دارید بسیار ساده است: یک برنامه موثر برای رفتار و خوشبختی فرزندانتان. احتمالا شما به دنبال چیز دیگری نیز هستید - چیزی کمی عمیق تر. مانند بسیاری از والدین دیگر در سراسر جهان ، شما می خواهید بدانید که آیا درست رفتار می کنید؟ شما می خواهید نسبت به آینده ، هم برای بچه های خود و هم برای خود احساس اعتماد به نفس ، شایستگی و امید داشته باشید. (اوه ، و در طول راه ، شما کمی آرامش ، سکوت و احترام نیز می خواهید.). «تربیت بدون فریاد» دیدگاه شما را در مورد فرزندپروری را به طرز خوبی تغییر می دهد. این به شما کمک می کند که پدر و مادری آرامتر و موثرتر باشید.در نهایت این کتاب بیشتر از اینکه درمقابل کودک باشد بر رشد والدین و مسئولیت ما در قبال کودک متمرکز است و شما با خواندن آن می توانید شروع به لذت بردن از انواع روابط آرام ، محترمانه متقابل و دوست داشتنی با فرزندان خود کنید که همیشه آرزو داشته اید. از امشب می توانید انقلابی در خانواده خود ایجاد کنید. والدین مربوط به بچه ها نیست ، بلکه به والدین مربوط می شود. اگر شما کنترل نکنید ، پس نمی توانید مسئولیت آن را بر عهده داشته باشید. آنچه واقعا هر بچه احتیاج دارد والدینی هستند که فارغ از هر چیزی قادر به حفظ خونسردی خود هستند.

کتاب تربیت بدون فریاد

هال ادوارد رانکل
هال ادوارد رانکل یک متخصص روابط جهانی، درمانگرازدواج و خانواده واسطه درگیری و گوینده معتبر بین المللی است.کتاب های وی، از جمله ScreamFree Parenting، از پرفروش کتاب های New York Times، به صدها هزار نفر در سراسر جهان رسیده و به دوازده زبان ترجمه شده اند.هال در صدها رسانه از جمله بیش از چهل حضور در نمایش NBC’s Todayداشته است.هال و دوست دبیرستانیش جنی بیست و سه سال است که ازدواج کرده اند و آنها در حال هدایت دو نوجوان خود به بزرگسالی هستند.
نکوداشت های کتاب تربیت بدون فریاد
The book gives many principles for overcoming anxiety and to start a new path of connection with your kids. It includes thought-provoking questions at the end of each chapter
این کتاب اصول زیادی را برای غلبه بر اضطراب و شروع راه ارتباطی جدید با فرزندان خود ارائه می دهد.
Parents

قسمت هایی از کتاب تربیت بدون فریاد (لذت متن)
والدین، هر کجای دنیا که باشند، با سخت ترین چالش زندگی خود روبه رو هستند: تلاش برای ایجاد یک محیط خانوادگی محبت آمیز و مملو از همکاری و احترام متقابل. آنها سعی دارند این هدف را در فرهنگی به ثمر بنشانند که بی مسئولیتی و لذت طلبی را رواج می دهد. تعجبی ندارد که والدین بیش از هر زمان دیگری نگران باشند. آنها احساس می کنند زیر بار مشکلات خم شده اند و کسی قدر آنها را نمی داند. من گمان می کنم که همه نیاز به کمک دارند.