کتاب چند نامه برای ریمیدیوس

A few letters to Remidius
کد کتاب : 28884
شابک : 978-9643345297
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 72
سال انتشار شمسی : 1394
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب چند نامه برای ریمیدیوس اثر علی میرمیرانی (ابراهیم رها)

آدم ها برای ارتباط با یکدیگر روش های مختلفی به کار می بندند. حدود چهل، پنجاه سال پیش روش غالب نامه بوده. در این کتاب هم همه چیز بر محور نامه می گردد.
در دهه هفتاد میلادی در کشور شیلی یک آدم عاشقی به نام پدرو یک تعداد نامه برای معشوقش به اسم ریمیدیوس نوشته. چون شیلی در ان زمان فضای آزادی نداشته و دیکتاتوری بوده، پدرو به اعدام فنا رفته. چند سال بعد ریمیدیوس هم به زندان افتاده و در یک سوله که به جای صد نفر در آن سه هزار نفر ریخته بودند، نامه ای برای عشق از دنیا رفته اش نوشته. به ما هم ربطی ندارد کی شبیه کی است و چی به چی می ماند. ما این نامه ها را اینجا آورده ایم. همین و خلاص!

کتاب چند نامه برای ریمیدیوس

علی میرمیرانی (ابراهیم رها)
علی میرمیرانی نویسندهٔ ایرانی، متولد بیستم آبان‌ماه ۱۳۵۰ است.او با پنج اسم قلم زده، با سه اسم جایزه برده و با دو اسم کتاب می‌نویسد. هر کدام از این اسامی نثری مجزا، قلم، دیدگاه و اهداف مجزایی دارند. شاخص‌ترین نام مستعار او «ابراهیم رها» است که پس از 22 سال به واسطهٔ فضای مجازی مجبور به رونمایی از آن شد.علی میرمیرانی در حوزه‌های داستان‌نویسی، طنزنویسی، فیلمنامه‌نویسی، مطبوعات و برنامه‌سازی تلویزیونی سابقهٔ درخشانی دارد.با نام «علی میرمیرانی&r...
دسته بندی های کتاب چند نامه برای ریمیدیوس