کتاب سرشک

Sereshk
کد کتاب : 30133
شابک : 978-6226258807
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 188
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب سرشک اثر محمد حجازی

در کتاب حاضر، یک داستان آمریکایی با شخصیت‌هایی که در آمریکا زندگی می‌کنند، به تصویر کشیده شده است. این داستان به طور شگفت‌آوری عشق و شهوتی بیش از حد را در خود جای داده و از پشت دوربینی درشت نما، تمام جزئیات و وقایع را به تصویر می‌کشد. نویسنده ادعا می‌کند که این داستان از واقعیت الهام گرفته شده است، حتی اگر به سختی بشود شخصیت‌های مشابه آن را در دنیای واقعی پیدا کرد.

ویلیام، جوانی زیبا و طرفدار زیبایی، به دنبال یافتن یک همسر زیبا و مهربان است. او دل خود را به لیدایی خوش‌چهر و دلنشین می‌بندد، و این انتخاب، شروعی است برای درد و رنجی که این دو نفر به دل خود می‌کشند.

کتاب سرشک

محمد حجازی
محمد حجازی، ملقب به مطیع‌الدوله (۲۵ فروردین ۱۲۷۹ در تهران - ۱۰ بهمن ۱۳۵۲ در تهران)، نویسنده، رمان‌نویس، نمایشنامه‌نویس، مترجم، سیاست‌مدار و روزنامه‌نگار معاصر ایرانی بود.سید محمد حجازی، فرزند نصرالله مستوفی، پدرش مستوفی دربار قاجار بود. محمد حجازی تحصیلات مقدماتی خود را در مدرسه سن لویی در تهران انجام داد. پس از گذراندن دوران تحصیلی متوسطه به فرانسه رفت در آنجا دانشنامه مهندسی در تلگراف بی‌سیم گرفت و پایان‌نامه خود را در برلین به فارسی ترجمه کرد. در مراجعت ب...