کتاب شاپرک

Shaparak
(سری کتاب های آموزشی پیش از دبستان)،(4جلدی)
کد کتاب : 30947
شابک : 978-9642732265
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 25
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت
تعداد جلد : 4

معرفی کتاب شاپرک اثر نجف علیزاده

"شاپرک" عنوان مجموعه کتاب هایی است به قلم "نجف علیزاده" و "محمدعلی غفاری" که "سارا باغستانی راد" کار تصویرگری آن را به عهده داشته است. این مجموعه کتاب ها که "همگام با برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش" تدوین شده اند، در واقع "سری کتاب های آموزشی پیش از دبستان" هستند که خواندن و نوشتن را به همراه علوم و ریاضی در چهار جلد تحت عنوان "شاپرک" به پیش دبستانی ها آموزش می دهند.
ذهن پویای کودکان، آمادگی لازم برای یادگیری هر مطلبی را داراست؛ به شرط این که به این توانایی ها توجه شود و همگام با پیشرفت روز دنیا، شیوه های آموزشی به روز، برای تعلیم و پرورش کودک به کار گرفته شود. "شاپرک" یکی از این ابزارهای مناسب است که "نجف علیزاده" و "محمدعلی غفاری" آن را با دقت فراوان جهت آموزش مفاهیم اساسی و پیش نیاز در زمینه ی خواندن و نوشتن و ریاضی و علوم طراحی کرده اند. در "شاپرک" سعی شده که علاوه بر نیل به اهداف آموزشی، جوانه ی نوآوری و کنکجاوی نیز در ذهن کودک شکوفا شود و با تمرین های سرگرم کننده و گوناگون، علاقه ی کودک به یادگیری افزایش یابد.
این اثر که عمدتا برای گروه سنی چهار تا شش سال طراحی شده، شامل بازی های آموزشی و تمرین های خلاقانه ای است که از روش های خشک و خسته کننده ی سنتی فاصله داشته و "نجف علیزاده" و "محمدعلی غفاری" تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا با طراحی تمرین های جذاب و سازنده، به والدین و مربیان کمک کنند تا نبوغ، اندیشه و رشد فکری نوآموزان را با این "سری کتاب های آموزشی پیش از دبستان" به بار بنشانند.

کتاب شاپرک