کتاب خدا چیه؟ کیه؟ کو؟

What is God? who is it?
کد کتاب : 32261
شابک : 978-9642025473
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 46
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب خدا چیه؟ کیه؟ کو؟ اثر رودابه حمزه ای

کتاب “خدا کیه؟ چیه؟ کو؟”به بیست سوال مهم درباره ی خدا با زبان شعر پاسخ داده است. بی گمان عبارات آهنگین شعری برای کودکان جذاب‌تر و حفظ آن هم برای آنان آسان‌تر است. این اشعار سروده‌ی سرکار خانم رودابه حمزه‌ای است. برای درک بهتر مسائل مطرح شده، نثرهای کوتاهی نیز در کنار شعر آمده است. این نثرها برگزیده از کتاب خداشناسی قرآنی کودکان است.

تصاویر زیبای این کتاب در فهم بهتر مفاهیم بلند توحیدی کمک شایانی کرده و کودک را برای وقت گذاشتن بیشتر برای این کتاب یاری میدهد.

این اثر به زبان انگلیسی ترجمه گردید و در نمایشگاه بین المللی ۲۰۱۳ فرانکفورت ارائه شد. در همان نمایشگاه امتیاز چاپ آن به زبان آلمانی به یک ناشر شیعی در آلمان واگذار گردید.

کتاب خدا چیه؟ کیه؟ کو؟

رودابه حمزه ای
رودابه حمزه ای متولد سال 1343 در تهران است. وی در سیزده سالگی متوجه علاقه اش به شعر شد و شروع به مطالعه کتابها ی شعر گوناگون کرد ، تا جایی که خود نیز اقدام به سرودن شعر نمود . تا سن بیست وشش سالگی این اشعار مربوط به بزرگسالان می شد ، ولی درهمین زمان متوجه شد کتابهای شعر کودک آنچنان که باید، دختر کوچکش را به خودجذب نمی کند.بنابراین تصمیم گرفت خود اقدام به نوشتن کتاب برای کودکش کند . بعد از مدتی به پیشنهاد همسرش یکی از این کتابهای شعر کودکرا به چاپ رساند تا علاوه بر دخترش تمامی کودکان ایران از ...