کتاب یادم بود و کلاغ بود و من

Yadam Bood
(مجموعه داستان کوتاه)
  • 20,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: نودا نودا
    نویسنده:
کد کتاب : 33544
شابک : 978-6226459990
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب یادم بود و کلاغ بود و من اثر مهران رنجبر

کتاب "یادم بود و کلاغ بود و من" شامل سیزده داستان کوتاه است، که در هر یک از این داستان‌ها، نویسنده تمام توان خود را به کار گرفته تا شخصیت‌های برجسته و شهیر را به تصویر کشد.

در هر داستان از این کتاب، نویسنده با استفاده از حضور کلاغ‌ها در صحنه‌ها، محیط و شرایط روحی فرد مورد نظر را با دقت توصیف کرده و ویژگی‌ها و ارزش‌های آنها را به تصویر می‌کشد.

این داستان‌ها به ترتیب برای شخصیت‌هایی چون عباس کیارستمی، ریچارد سوم، آنتوان چخوف، بزرگمهر حسین‌پور، اصغر نوری، مسعود فراستی، دختر لر، محمدزمان وفاجویی، او، کیهان کلهر، آلن دلون، فرامرز قریبیان و ساموئل بکت نگاشته شده‌اند. این داستان‌ها تلاش دارند تا چهره‌های معروف را به چشم مخاطبان قرار دهند و از زاویه‌های مختلف به شخصیت‌های شناخته شده نگاه کنند.

با خواندن این داستان‌ها، علاقه‌مندان به شخصیت‌های مورد نظر می‌توانند از تجربه‌ی لذت‌بخشی برخوردار شوند و با زاویه‌های جدیدی به شخصیت‌های معروف نگاه کنند.

کتاب یادم بود و کلاغ بود و من

مهران رنجبر
مهران رنجبر (زاده ۱۳۶۱، بروجرد) نویسنده، کارگردان و بازیگر ایرانی است.وی در سال ۱۳۸۰ همراه با خانواده به تهران آمد. فارغ‌التحصیل ادبیات دراماتیک است. از ۱۴ سالگی کار بازیگری را از تئاتر آغاز کرد.وی تاکنون در سریالهای تاوان، نون و ریحون، پنج کیلومتر تا بهشت، ضیافت نامه، آقا مدیر، و آخر خط به ایفای نقش پرداخته‌است. اما کاری که موجبات شهرت او را فراهم آورد بازیگری در نقش کیانوش در سریال آوای باران بود. او در مجموعه «دورهمی» به کارگردانی مهران مدیری جزو بازیگران بود.
دسته بندی های کتاب یادم بود و کلاغ بود و من
قسمت هایی از کتاب یادم بود و کلاغ بود و من (لذت متن)
از حکم ابد تا بغض غزل، قاپمون قاپ قمارخونه بوده و هست، درسته که قسممون علی و نجفشه و حرفمون حرفه و اخممون اخم، ولی قاپمون سه قاپه اونم تو تاریکی کوچه پس کوچه های خیابون ایران. وقتی میشینه این قاپ لاکردار استخونی دیگه دل و رودمون عرق نعنا لازم نمیشه و دارچین و زنجفیل خورمون نمی کنن...