کتاب شرح بی نهایت

Sharh-e Bi Nahayat
کد کتاب : 33712
شابک : 978-6001196089
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 882
سال انتشار شمسی : 1392
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب شرح بی نهایت اثر فرهاد فخرالدینی

کتاب «شرح بی نهایت» نوشته «فرهاد فخرالدینی» توسط انتشارات قطره منتشر شده است. "فکر می کنید به دلیل کار هنری همسرتان زندگی متفاوتی داشتید؟ بله،به هر حال زندگی با یک هنرمند متفاوت است و فکر می کنم گذشت بیشتری می خواهد،چون هنرمند وابسته به هنرش است. همسرم اهل خانواده است،ولی هنرش هم مثل خانواده برایش عزیز است.اگر آدم به این هنر به صورت یک رقیب نگاه کند،زندگی اش متزلزل می شود.برای من هیچ وقت این هنر رقیب نبود و عاشقانه آن را دوست داشتم."

کتاب شرح بی نهایت

فرهاد فخرالدینی
فرهاد فخرالدینی زنوز (زادهٔ ۲۱ اسفند ۱۳۱۶ در تبریز) موسیقی‌دان، آهنگساز و رهبر ارکستر اهل ایران است. او به مدت ۱۱ سال رهبر ارکستر ملی ایران بود و هم‌اکنون یکی از اعضای شورای عالی خانه موسیقی ایران است.پدرش محمدعلی فخرالدینی متخلص به «محزون» (۱۳۶۵–۱۲۷۸)، از شعرای آذربایجان بود که نزد مردم آن سرزمین از احترام خاصی برخوردار بود. برادر بزرگش فخرالدین فخرالدینی، عکاس نامدار پرتره است. برادر کوچکترش فاروق فخرالدینی ضمن اشتغال به حرفه عکاسی، از ورزشکاران بنام بوده و سال&z...
دسته بندی های کتاب شرح بی نهایت
قسمت هایی از کتاب شرح بی نهایت (لذت متن)
فکر می کنید به دلیل کار هنری همسرتان زندگی متفاوتی داشتید؟ بله،به هر حال زندگی با یک هنرمند متفاوت است و فکر می کنم گذشت بیشتری می خواهد،چون هنرمند وابسته به هنرش است. همسرم اهل خانواده است،ولی هنرش هم مثل خانواده برایش عزیز است.اگر آدم به این هنر به صورت یک رقیب نگاه کند،زندگی اش متزلزل می شود.برای من هیچ وقت این هنر رقیب نبود و عاشقانه آن را دوست داشتم.