کتاب پست شیشه ای فلیکس

Felix's Cookbook
قصه های فلیکس15
کد کتاب : 41470
مترجم :
شابک : 978-6007438190
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 72
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب پست شیشه ای فلیکس اثر آنت لنگن

در کتاب «پست شیشه ای فلیکس»، خرگوش کوچولوی عروسکی عاشق سفر، نامه های مهمی را با پست شیشه ای توی دریا میاندازد: یابنده ی عزیز! فرقی نمی کند کی و کجا این نامه با پست شیشه ای به دستت می رسد؛ لطفا دستور پخت غذای محبوبت برای ما بفرست!
از موقعی که فلیکس و سوفی در ماه ژانویه از خانواده ی بیمارشان مراقبت کردند.دستورهای آشپزی را از سراسر دنیا جمع می کنند.چیزی را که انها در طول یک سال به دست آوردند، در این کتاب بسیار زیبا با چهار نامه ی واقعی با شما در میان می گذارند.
در این کتاب، داستان هایی با تصاویر بسیار زیبا از فلیکس و سوفی در کنار ۳۷ دستور آشپزی از ۲۵ کشور، با تصاویر رنگی و دستورالعمل های قدم به قدم و ساده پیدا خواهید کرد.
ایده های زیادی برای جشن های مخصوص بچه ها هم در این کتاب هست.

کتاب پست شیشه ای فلیکس

آنت لنگن
آنت لنگن نویسنده آلمانی ادبیات کودکان و نوجوانان است. وی در ۲۹ آوریل ۱۹۶۷ در لورکوزن، آلمان به دنیا آمد و شهرتش عمدتاً به خاطر مجموعه کتاب‌های تصویری خود در مورد فلیکس (خرگوش مسافر) است.لانژ در خانواده ای از فروشندگان کتاب در لیشلینگن در منطقه راینلند آلمان بزرگ شد. پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان مقدماتی دانشکده، فروشنده کتاب شد و سپس برای شرکت در دوره انتشارات رادکلیف به ایالات متحده سفر کرد. با بازگشت به آلمان، به عنوان سردبیر یک ناشر کتاب کودک فعالیت خود را آغاز کرد. در این زمان...