کتاب نامه های فلیکس

Letters from Felix: A Little Rabbit on a World Tour with Envelope
قصه های فلیکس 1 (خرگوش کوچولو به سفر دور دنیا می رود)
  • 229,900 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: زعفران زعفران
    نویسنده:
کد کتاب : 41579
مترجم :
شابک : 978-6287600126
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 102
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب نامه های فلیکس اثر آنت لنگن

وقتی سوفی بازگشت از تعطیلات، در فرودگاه با یک اتفاق ناگوار مواجه می‌شود. خرگوش کوچک و دل‌انگیزی به نام فلیکس که همیشه همراهی و سرگرمی‌اش بوده است، گم می‌شود. این اتفاق ناگوار باعث می‌شود سوفی در میان ترافیک همگانی به دنبال دوست قدیمی‌اش بگردد. اما هیچ خبری از فلیکس پیدا نمی‌شود.

اما چند روز بعد، یک نامه به آدرس سوفی می‌رسد، نامه‌ای که از سوی هیچ کسی جز فلیکس نمی‌آمده است. در این نامه، خرگوش عروسکی جذاب به سوفی توضیح می‌دهد که چگونه گم شده و به یک سفر هیجان‌انگیز در سراسر جهان رفته است. این نامه‌ی اولین ارتباطی است که فلیکس با سوفی برقرار می‌کند و دلبند سوفی می‌فهمد که دوستش در دور دنیا به دنبال تجربیات جدید و جذاب است.

پس از آن، هر روز یک نامه جدید از جایی دیگر از دنیا به سوفی می‌رسد. فلیکس از تجربیاتش در مناطق مختلف دنیا می‌نویسد و اطلاعات جالبی درباره‌ی سرزمین‌ها، فرهنگ‌ها و مردمانی که دیده‌است، به اشتراک می‌گذارد. این نامه‌ها تبدیل به یک پنجره‌ی جذاب به دنیا می‌شوند و سوفی از خواندن آن‌ها لذت می‌برد و در کنار دوستی که به دور دنیا سفر کرده، احساس هیجان و همبستگی می‌کند.

کتاب نامه های فلیکس

آنت لنگن
آنت لنگن نویسنده آلمانی ادبیات کودکان و نوجوانان است. وی در ۲۹ آوریل ۱۹۶۷ در لورکوزن، آلمان به دنیا آمد و شهرتش عمدتاً به خاطر مجموعه کتاب‌های تصویری خود در مورد فلیکس (خرگوش مسافر) است.لانژ در خانواده ای از فروشندگان کتاب در لیشلینگن در منطقه راینلند آلمان بزرگ شد. پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان مقدماتی دانشکده، فروشنده کتاب شد و سپس برای شرکت در دوره انتشارات رادکلیف به ایالات متحده سفر کرد. با بازگشت به آلمان، به عنوان سردبیر یک ناشر کتاب کودک فعالیت خود را آغاز کرد. در این زمان...