کتاب پارک وحشت

One Day at Horrorland
کد کتاب : 43619
مترجم :
شابک : 978-9643498139
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب پارک وحشت اثر آر ال استاین

کتاب "پارک وحشت" اولین بار در فوریه 1994 منتشر شد و شانزدهمین رمان ترسناک کودکان از سری Goosebumps اثر آر ال استاین است. این به صورت یک قسمت دو قسمتی برای مجموعه تلویزیونی اقتباس شد. خانواده موریس و دوستشان کلی گم می شوند و به طور تصادفی پارک موضوعی وحشت را پیدا می کنند. بعد از مدت کوتاهی ماشین آنها منفجر می شود، اما فردی آشنا به آنها اطمینان می دهد که سالم می مانند. بچه ها، لیزی، لوک و کلی، پارک وحشت را کشف می کنند و سوار ماشین می شوند. پس از یک سواری که در آن لیزی در یک تابوت در حال حرکت به سمت پایین رودخانه قفل شده است، هر سه آنها سعی می کنند والدین موریس، کارل و پگی را متقاعد کنند که همه آنها باید آنجا را ترک کنند. این دو نشان می‌دهند که مشکلات مشابهی را تجربه کرده‌اند، بنابراین همگی تصمیم می‌گیرند با وحشت مقابله کنند.
پس از اینکه خانواده موریس و کلی متوجه می شوند که دروازه ها برای جلوگیری از فرار آنها قفل شده است، هیولاها آنها را احاطه می کنند. لیزی با عصبانیت سعی می کند ماسکی را از یکی از هیولاها که متوجه می شود در واقع چهره ترسناک است، بردارد.
پس از اینکه خانواده از حمله حیوانات جان سالم به در می برند، هیولاها سعی می کنند آنها را بکشند. لیزی سپس تابلوهایی را در داخل پارک به یاد می آورد که روی آن نوشته شده بود: « نیشگون گرفتن». بازدیدکنندگان تمام هیولاها را نیشگون می گیرند و در نتیجه آنها مانند بادکنک باد می کنند.

کتاب پارک وحشت

آر ال استاین
آر. ال. استاین (R.L.Stine) نویسندهٔ معروف آمریکایی است که مجموعه‌های تالار وحشت (اتاق کابوس)، زمان وحشت،سایه وحشت(مجموعه داستان) و مورمور (در ایران تحت عنوان دایره وحشت و ترس و لرز نیز ترجمه شده)و بازگشت به خیابان هراس(ترجمه نشده در ایران) را برای نوجوانان و سری خیابان ترس را علاوه بر نوجوانان برای بزرگسالان نیز به نگارش درآورده است. آر.ال. استاین «رابرت لارنس استاین» در سال ۱۹۴۳ در شهر کلمبوس در ایالت اوهایو به دنیا آمد. نویسندگی را از نه سالگی، با نوشتن لطیفه و داستان‌...