کتاب وارکرفت - طلوع هورد

Rise of the Horde
کد کتاب : 48514
مترجم :
شابک : 978-6002915412
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 266
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب وارکرفت - طلوع هورد اثر کریستی گلدن

کتاب "وارکرفت - طلوع هورد" رمانی نوشته کریستی گلدن است که در دنیای وارکرفت اتفاق می‌افتد.این اثر در دسامبر 2006 منتشر شد. گلدن همچنین با بلیزارد انترتینمنت و سایمون و شوستر برای نوشتن سه گانه کتاب وارکرفت تعهد دارد. این کتاب فرار درنایی ها از آرگوس و ظهور هورد را به تصویر می کشد، پس از تغییر آنها از یک نژاد شمن به نژادی جنگ طلب. داستان نشان می دهد که چگونه قبایل اورک ها و درنای های نجیب به دلیل فریب و غرور به آرامی با هم دشمن می شوند. مارپیچ رو به پایینی که اورک ها در آن پرتاب می شوند را نشان می دهد و نقش نیروهای اهریمنی در هورد را بررسی می کند. همچنین به منشأ بازیBurning Legion و رویدادهای قبل از اولین بازی از سریWarcraft می پردازد.

به نظر می رسد که کل رمان "وارکرفت - طلوع هورد" از دیدگاه ترال، پسر دوروتان روایت می شود و هر فصل دارای یک دفترچه خاطرات است.

کتاب وارکرفت - طلوع هورد

کریستی گلدن
کریستی گلدن (زاده 21 نوامبر 1963) نویسنده آمریکایی است.وی تقریباً پنجاه رمان و چندین داستان کوتاه در بخش های تخیلی، ترسناک و علمی تخیلی نوشته است.
قسمت هایی از کتاب وارکرفت - طلوع هورد (لذت متن)
داستان این کتاب تقربیا ده هزار سال بعد از سه گانه نبرد باستانیان رخ می دهد، در دنیایی دیگر، درانور، وطن اورک ها. سارگراس در زمان نبرد باستانیان جسمش نابود شد و لژیون اهریمنی عقب رانده شدند. تک قاره دنیای ازراث در اثر نابودی چشمه جاودانگی از هم پاشید و به قاره های کوچک تری تقسیم شد. ملفیورین، پاکزادانی که می خواستند هنوز از جادو استفاده کنند را تبعید کرد و آن ها در قاره ای دیگر امپراطوری کوئل تالاس ( ۷) را در مجاورت چشمه خورشید ایجاد می کنند و الف های برین ( ۸) را تشکیل می دهند. در این ده هزار سال، سر و کله قبایل انسان ها در همین قاره که لردران ( ۹) خوانده می شود مجاور کوئل تالاس پیدا می شود و آن ها سریعا پیشرفت و گسترش می یابند. در دنیای درانور، حدود ده هزار سال بعد از وقایع نبرد باستانیان، اورک ها به تازگی دوران اولیه خودشان را پشت سر گذشته اند و اکنون تقریبا دویست سال است که هویتی به عنوان یک نژاد ...