کتاب کتابچه ی بدن

Fatal Forces
علوم ترسناک
کد کتاب : 54712
مترجم :
شابک : 978-9643495077
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 16
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتابچه ی بدن اثر نیک آرنولد

«کتابچه بدن» نوشته نیک آرنولد، از مجموعه علمی «علوم ترسناک» منتشر شده است. نیک آرنولد محقق و نویسنده‌ی مشهور انگلیسی است که در سال ۲۰۰۰ با نوشتن کتاب میکروب‌های ترسناک مجموعه علوم ترسناک را آغاز کرد. او در این مجموعه، علم را به شکل طنز به نوجوانان می‌آموزد. در مجموعه علوم ترسناک، مفاهیم علمی، مسائل زیستی و فناوری‌های گوناگون به شکلی نو و بی‌سابقه و با زبانی طنزآمیز و تصاویری جذاب، بررسی و تحلیل می‌شود. این کتاب‌ها به طور حتم نوجوانانی را که به هر دلیل نسبت به طرح مطالب علمی اشتیاق ندارند، جذب خواهد کرد.

علوم ترسناک از محبوب‌ترین مجموعه‌ها در جهان است و شامل چهل عنوان کتاب می‌شود. نیک آرنولد برای این مجموعه در سال ۲۰۰۴ جایزه مجموعه‌ها را دریافت کرد. تونی ساله (Tony de Saulles) نیز تصویرگری‌های جذاب این مجموعه را انجام داده است. کتاب‌های این مجموعه در ۲۴ کشور منتشر شده است و تاکنون ۴ میلیون نسخه از آن تنها در انگلستان به فروش رسیده است.

کتاب کتابچه ی بدن

نیک آرنولد
نیک آرنولد (به انگلیسی: Nick Arnold) (زاده ۱۹۶۴ میلادی) محقق و نویسنده بریتانیایی است که خالق مجموعه علوم ترسناک می‌باشد.وی کار نویسندگی را از نوجوانی آغازکرد و در سال ۲۰۰۰ با نوشتن کتاب میکروب‌های ترسناک مجموعه علوم ترسناک را آغازکرد که شامل چهل عنوان کتاب می‌باشد و در سال ۲۰۰۴ جایزه مجموعه‌ها را دریافت کرد. کتاب‌های این مجموعه علم را با شکل طنز به کودکان می‌آموزد.